bayerks-mach-werk Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 Henter felger på gs imorgen og henta meg ny eksos idag, nå begynner bimmern snart å bli klar mot sitt første BMW treff . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 Svarte.. Kan dessverre ikke komme da andre ting kommer i veien.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Muligheter for å låne strøm av deg johnja? Om x5en skal være må jeg ha strøøm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 Muligheter for å låne strøm av deg johnja? Om x5en skal være må jeg ha strøøm Du skal til og med FÅ strøm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 hehe.. det var snilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Legge inn litt mere info i ditt første innlegg? Klokkeslett? Og litt bedre vei beskrivelse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 ADR FOR TREFFET ER: JOMFRULANDSVEIEN 2 3530 RØYSE TLF 92424141http://kart.gulesider.no/m/9Gjc3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Hva sier folket til felleskjøring fra Oslo området ? Hvor skal vi møte og klokka ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 Hva sier folket til felleskjøring fra Oslo området ? Hvor skal vi møte og klokka ??? HAR OPPDATERT FØRSTE INNLEGG MED ADR OG KLOKKESLETT, OG EN ALDRI SÅ LITEN VEIBESKRIVELSE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Tar nok turen , men blir desverre uten e28`n da toppakninga røyk på gatebil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 30, 2012 Share Skrevet Mai 30, 2012 Ja gjør det! få kny og glenglen til å ta seg av det, så får du inn nok av stemmer tenker jeg Hehe er litt jobb, blir mest det når man skal arrangere. men er utrolig gøy å lese slike kommentarer fra Tzunami etterpå da hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Shit, det er jo ikke lenge til treff! kanskje man får begynne å gjøre seg klar da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 In. Kjøre samlet fra Oslo? Virket som Tzunami er klar, og vi ønsker ønsker å henge på Oslo-folket oppover i en fin kolonne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Jeg er klar ja! Foreslår samlet kjøring fra Bilia Stenshagen 10:15 med avreise 10:30 i følge gulesider tar det ca 40 min opp, så det passer jo sånn høvelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå