aplet86 Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Men den datoen passa litt dårlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Høres veldig bra ut med treff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Liker hadde helt klart vært morro. Nittedals gjengen stiller vell, eller hür? Klart vi stiller! Treff er alltid hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prixmyo Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Høres bra ut Datoen er skrevet ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Datoen passer her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Må holde oss på førstesia Hvilke klasser skal man ha premiering i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 får med noen folk og tar turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Må holde oss på førstesia Hvilke klasser skal man ha premiering i? Synes egentlig at oppsettet til Cars & Coffee var knall, henholdsvis beste original (da dette stort sett er fast innslag på alle treff), beste stance (fordi dette er en relativt ny trend her til lands og jeg vet mange følger denne oppskriften) og people's choice (som er selvklart). Jo flere klasser, jo mindre gjevt er det å vinne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Synes egentlig at oppsettet til Cars & Coffee var knall, henholdsvis beste original (da dette stort sett er fast innslag på alle treff), beste stance (fordi dette er en relativt ny trend her til lands og jeg vet mange følger denne oppskriften) og people's choice (som er selvklart).Jo flere klasser, jo mindre gjevt er det å vinne Best stance....? Er så mange som følger oppskriften at jeg ikke engang har HØRT om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Synes egentlig at oppsettet til Cars & Coffee var knall, henholdsvis beste original (da dette stort sett er fast innslag på alle treff), beste stance (fordi dette er en relativt ny trend her til lands og jeg vet mange følger denne oppskriften) og people's choice (som er selvklart).Jo flere klasser, jo mindre gjevt er det å vinne Best stance....? Er så mange som følger oppskriften at jeg ikke engang har HØRT om det Som nevnt er dette en relativt ny trend her til lands (selvom det på ingen måte er en ny trend i seg selv, men det at det har fått et navn og at folk er mere bevisst på det). Stance kan vel i hovedsak defineres som "hvordan bilen sitter". Lavt og brett er stikkord. Vil anbefale å ta en titt på f.eks Stanceworks eller Stancenation for å få et innblikk i hva denne stilen er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Aha. Ja, trodde litt at det hadde noe med stanceworks å gjøre (som jeg har fått med meg). Håper noen skikkelig stancede biler kommer, for må jo spørre eieren hvordan i hel***** det er mulig å kjøre med noe slikt i Norge... Både med tanke på (dårlige!) veier og mtp at det er ulovlig lavt.. Gleder meg til treffet! Er jo UTROLIG dårlig miljø her i Kongsberg. Har man ikke en Volvo 940 stasjonsvogn, så er man heller ikke med... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 jeg kommer en tur jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Da blir det tre klasser. -beste originalbil -people`s choise -beste stance Premien til vinner vil bli 3000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Ikke dårlig! Kunne jo kanskje hørt med gutta i Hole Bilpleie om de ville ha stillt med litt produkter og veiledning..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå