eref91 Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Det hender at eg ikkje får bilen i revers til tider å da virker bare førstegiret framover. Det virker som det er et eletrisk feil, for den har enkelte dager da det skjer. Vist eg setter bilen i revers så registrere ikkje bilen at den står i revers og det virker som bilen står i N, rygelys skrur seg heller ikkje på. Vist eg stopper bilen og den står noen minuter, virker alt som det skal igjen. men barre til eg skal rygge igjen. Har noen ganger koblet seg ut i D også, men da virker giringen som den skal, helt til eg stopper og bytter "gir". Hadde problemer med dette på lørdag og da koblet eg fra battriet i ca. 30 min. har ikkje vert et problem siden. Men rekner med det kommer igjen. Har ikkje tatt diagnose teste enda... byttet olje på kassen for ca 20 K siden, men har noe problem med abs følere. nokken som har vert borti dette før? takk for svar. mvh. Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Er ikke dette å forbinde med den såkalte converteren? Kjør en diagnose, det er alltid kjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eref91 Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 E ikkje heilt sikker ej altså. E ikkje heilt mitt felt ditta med bil. Men rekna nesten med det va elektronik feil sia de fungera å bruke "svenskeknappen". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå