taarhaug Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 Hei, Når det er kaldere enn omtrent tre grader er det ulyder i forstillingen ved kjøring i fartsdumper. Ikke smell (har byttet nok stag på Volvo V70 til å høre forskjellen), men mer forsiktig knirking gnissing til bilen har kjørt et stykke. Noen forslag? GS smurte opp noen stag i vinter uten at dette hjalp i det hele tatt. Thor
Evenol Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 Hadde samme problemet på min E92; knirking over fartsdumper. Fikk byttet lenkearmer og støtdempergummi på garanti, og da ble lyden borte. Hørt flere har hatt samme problem.
scoot Skrevet April 16, 2012 Skrevet April 16, 2012 I og med at det er foran så kan vi vel utelukke knirkeforingen bak i allefall, så da sitter vi nok igjen med noe gummi som Evenol nevner. Når du sier støtdempergummi, mener du da gummien som fjøra ligger på? Eller bump-stoppen?
taarhaug Skrevet April 16, 2012 Forfatter Skrevet April 16, 2012 Bump-stop er det ikke i mitt tilfelle...jeg kjører svært så pent over Thor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå