håk Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Heisann! Bor nå i southampton sør for London, og vurderer nå sterkt å gå til innkjøp av en M3. Enten e36 eller e46. Lurer på om jeg evt bør selge den i UK eller hjemme i Norge, da uten skilter? Den er jo høyreratta, er det noe å ta med hjem? Har faktisk vurdert Supra turbo også, et par av de her Noe feedback? Mvh HFR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Du kan nok få solgt en UK M3 i norge, men da som delebil for ombygging, så du bør vel ikke regne med å tjene de helt store summene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Neinei, er ikke derfor jeg evt gjør det, men kan vel kanskje få igjen det jeg gav fremfor å evt tape litt i UK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Kan sikkert også selge den som banebil/trackdayprosjekt til noen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Hva tror dere i så tilfelle vil lønne seg? En e36 eller e46? Må nesten ha kjøper før jeg kjører den hjem da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Går det ikke ann å få tak i en venstre rattet M3 der da, og ta dem med hjem å få skilter på den vet om flere som har importert venstre rattet biler fra UK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Venstraratta biler er faktisk en smule dyrere i UK...utrolig nok.. Det enkleste er vel å bare kjøpe seg en der og selge som delebil/banebil her i Norge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Eks e36 M3 3.2 coupe betaler 3-4tusen pund så kan du selge komplett bil i norge for 40-50 tusen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Ah, okei, da skal jeg begynne å lete litt etter venstreratta, eller en strøken e36 M3 med lav km... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Bor i Coventry og vurderer det samme, men med en MGB GT... Har du sjekket forsikringsprisen? Det er ikke veldig populært hvis du er fra land med venstrestyring og kun har bodd i England en liten stund. For meg ville de ha rundt £187 pr. måned. Dette var med en 1975 MGB GT som kostet £2500. Nå er jeg riktignok bare 22 år, men dette er noe du bør sjekke før du lar deg friste for mye av de lave bruktbilprisene. Edit: Og £187 pr. måned var det aller aller billigste. De andre jeg fant var opptil £5000 pr. år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå