Mtech95 Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Har en e36 Coupe, med m50b25 non vanos motor, og får ikke turtallskutt på den, kommer opp på 7000 uten at jeg får noe kutt på den.. da den skal kutte på 6500? noen som vet hva det kan være?
scoot Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Sitter nok en trimchip der ja, som har fjerna turtallssperra. Eventuelt den er programmert bort, jeg tipper chip, sikkert en som har kjøpt en 200kr chip på eBay.
Fekzen Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Prova öppna ECUn och kolla om du kan se ifall det sitter något trimchip i. Ska inte gå att komma över 65oo rpm original. Originalchip har ett silverklistermärke där det står mjukvaru version på. För att kunna radera kretsen tar man bort klistermärket så brukar inte vara kvar då det är ändrat i programmet. Så du borde lätt kunna se om någon bytt ut det. Du kan också se om boxen varit öppnad eller inte för det är svårt öppna dessa boxar utan att det syns. Mvh//A.Fekzen
Mtech95 Skrevet April 18, 2012 Forfatter Skrevet April 18, 2012 okei tusen takk, må vell mest sannsynelig kjøpe ny motorstyring
evi Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 Er det ett så stort problem? Er det ikke bare å fire der sperra skulle ha vært da?
Fekzen Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 Ähh , jag kan ställa om stoppet var du än vill ha det. Kolla vad som sitter i först och säg till mig hur det chipet ser ut. Jag kan ordna följande, * Trimchip med varvstopp / turtall kutt på 65oo rpm. * Originalchip med varvstopp / turtall kutt på 65oo rpm. Ellers valfritt turtall för kutt. Bara skicka mig PM för mer info. Mvh// A.Fekzen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå