Gneizten Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Har en 1994mod E34 540ia, hver gang jeg starter og stopper bilen kommer det en merkelig høy "kvine/hyle" lyd fra inni dashbordet eventuelt lenger fremme? samme lyden kommer av og til når jeg slår på vindusviskerene... alt fungerer og merker ingenting ellers, men kunne vært artig og visst hva dette er! så håper det er noen som har noen gode forslag her?
MrBrum Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Har merket det samme selv, men jeg har aldri gjort noe med det eller hatt problemer. Tror det er noen spjeld eller noe i forbindelse med air condition.
Gneizten Skrevet Mai 1, 2012 Forfatter Skrevet Mai 1, 2012 Nei ingen problemer her heller, men hadde vært kjekt å vite kva dette eg. Kan godt være i forbindele med air condition ja
carburetion Skrevet Mai 3, 2012 Skrevet Mai 3, 2012 Kupe vifta ? Fekk ein kvine lyd når eg opna takluka på bilen.. forstod ikkje ein drit og begynte å tukla overalt rundt takluka, blei forbanna og skrudde av/lukka alt som gjekk an. Fant ut tilslutt at det var kupevifta som laga ein liten lyd. har ikkje høyrt lyden etterpå.
Gneizten Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Skrevet Mai 12, 2012 nei det kan ikkje være kupevifta, er liksom ikkje heilt den typen lyd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå