Henryk Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Hei! På tide at jeg lager meg en egen tråd da faktisk denne bilen blir et prosjekt Har nesten nylig kjøpt meg en 1998 mod 520 i en fantastisk blå farge! Dessverre litt smårust og stygg i lakken i fronten, pluss at m5 fronten min er sprekt pga en hard vinter! men nå står ny frontfanger og lakkering av hele fronten av bilen for tur! Kjøpte denne med det kjedelige standard gråe interiøret, men nå har jeg fått tak i strøkne svarte skinn stoler fra en 2000 mod som jeg har fått satt i idag Har også idag fått tilbake gs felgene mine etter jeg fikk satt på nye dekk. Dagen jeg hentet bilen Første jeg gjorde var en grundig vask og polering Så var det på med sommerdekk! Flotte biler! Passe fornøyd med m5 ratt, `børstet stål` lister og skinn! På utkikk etter skinnbaksete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Ser bra ut! Gratulerer. Er virkelig en solskinnsfarge det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Fin bil du har der skaffet deg der ja=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Takk for det! og bedre skal det bli Var vell på tide med en egen tråd nå.. Planene framover, er og skaffe komplett skinn interiør(mangler baksete) Og til neste uke, er planene og starte på lakkeringen. Skal en tur på Gs til uka og hente litt snadder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Hva slags felger er dette? Strøken bil...har du ettermontert midtarmlene med slide-funksjon selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Felgene heter GS Evolution II. Ja, fikk tak i en sånn armlene, så den er ettermontert. Utrolig deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Felgene heter GS Evolution II. Ja, fikk tak i en sånn armlene, så den er ettermontert. Utrolig deilig! Ja, ikke sant...også så enkelt det er å bytte! Jeg fikk tak i et fra en touring, men selvsagt ikke sort, slik resten av interiøret mitt er...så jeg må handle meg sprayboks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Fornøyd med gårdsplassen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Flott bil! Gratulerer med e39 i rett farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Fin bil du har der skaffet deg der ja=) + 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Nydelig bil i riktig farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Takk takk Er veldig fornøyd med fargen, så lenge den er blank. Hehe! Fått montert xenon på nærlys idag veldig fint i Hella lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå