Gå til innhold

BMW E30 325 - hjemme fra e30meet- vurderes solgt


BMW E30 325
 Share

Anbefalte innlegg

...og a4en i bakgrunn har fått nysnurre++ og har hjul som har rett fitment osv til vårt forsvar.

Mvh

Legg ut et kjapt bilde av audi'n da :) Høres jo bra ut!

haha. det er fortsatt en vag:P gi oss ett par uker da:P skal vel på lakkverkste neste uke. nå er den slik color/bulk consept. (les turboove(e30 335) kjøpte ett vrak via jobb som han bygger opp)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir et spennede prosjekt halfdan:)

Bilen til turboove blir tøff den ja.

Ellers er det lite som skjer. Skal på firhjuls kontroll i morgen, så da parkerer jeg sølvbilen for ei stund, håper jeg;)

Legger ved et bilde jeg fant i tråden til halvor, håper det er ok;)

555df9e7-bf30-d6bf.jpg

Selv har jeg ikke rukket å tatt noe særlig bilder enda, har jo bare brukt den ei helg enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter mange eksamener ser jeg endelig slutten på fagskole utdanninga, det er fint vær, god stemning og e30meet er rundt hjørnet.

En lenge etterlengtet 4-hjulskontroll, eller forstillingskontroll om du vil, sto for tur. Siden jeg hevet tannstanga, og har byttet alt i forstilling i senere tid, har e30en bare fått stått å støve siden GS-treffet, i påvente av kontroll.

555df9e7-a356-e682.jpg

Like før vi dro tok vi noen blider av nyspylt schulz og nedstøvet e30.

555df9e7-a3ed-092a.jpg

555df9e7-a486-cef8.jpg

Vel fremme, hadde gruet meg litt til den bukken, men med godt justert bil gikk det på kushåret. Er fin på det, så felgene måtte selfølgelig maskeres.

555df9e7-a583-847f.jpg

Her er verdiene litt ute å kjører, men de ble gode til slutt.

555df9e7-a5e6-2eb4.jpg

E30en er ikke så begeistra for høyder, så den var glad når den fikk komme ned igjenn, etter grønne tall.

555df9e7-b0be-2e13.jpg

Hr. Langtak ville også ha grønne tall.

555df9e7-a6c4-19c6.jpg

Etter en vellykket justering var det påtide å få av litt lagringsstøv.

Detaileren vår, kimT, ble tilkalt. Han var ivrig på å få teste ut det nye kamera utstyret sitt, å fikk derfor en gylden mulighet til å fange verdens tynneste e30-eier på film.

Et lite bilde fra filmen.

xxxxxxxx.jpg?t=1339723055

Selv sier han at han ikke har noe særlig greie på bilde og film, samt at filmen ble kastet sammen i hui å hast for å vise meg litt av materialet.

Personlig likte jeg den veldig godt, å den ga meg en skikkelig "Good feeling"

Her er i hvertfall filmen.

Foruten om dette har sølvbilen fått motorrens, ny olje og filter. Den er glad for å slippe å bli brukt opp på frøya i helga, mens jeg missuner H_vatn å co som skal dit.

Jeg har fått også fått en liten pakke, noen som gjetter hva dette er?

555df9e7-acd0-3340.jpg

Til sist: Fyttikatta hvor godt det var å endelig kjøre hjem den riktige e30en.

Slike stunder - hvor jeg for første gang i år kjører hjem, alene, etter en god kveld i verkstedet. Kjenner den behagelige, og jevne motorgangen. Eksosen som ber om litt mer turtall, giret som shalter som om det var satt sammen i går, rattet som lystrer hver minste bevegelse, lav musikk i bakgrunnen, felgkanten glinser i speilet, sammen et stort feit smil om munnen. - Det rettferdig gjør hver en time, og hver ei krone brukt. - Det sier noe om hvor mye denne lidenskapen er, og hva som gjør den til en gledesrus, som forstås av de få.

Takk for denne gang;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff film! :D Har faktisk tenkt på å lage en slik film i det siste selv, men aner ikke hvordan jeg skal redigere den, hvilket program har du brukt - og hva heter den effekten hvor de fargene kommer inn i bildet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ Bilde ]

Fantastisk bilde...

Jeg må vel si meg litt enig til tider om at han kameramannen trenger litt mere øvelse, men det er nå greit nok. Bilen din er grisefin, gleder meg å se en så stilig bil.

Slike stunder - hvor jeg for første gang i år kjører hjem, alene, etter en god kveld i verkstedet. Kjenner den behagelige, og jevne motorgangen. Eksosen som ber om litt mer turtall, giret som shalter som om det var satt sammen i går, rattet som lystrer hver minste bevegelse, lav musikk i bakgrunnen, felgkanten glinser i speilet, sammen et stort feit smil om munnen. - Det rettferdig gjør hver en time, og hver ei krone brukt. - Det sier noe om hvor mye denne lidenskapen er, og hva som gjør den til en gledesrus, som forstås av de få.

DETTE er det som jeg prøver å fortelle så mange som er for opptatt av at lidenskap for bil betyr kappa fjører og verden største turbo. Alt av modifisering er morro, men når alt kommer til alt - så er nettopp ditt utsagn her det det virkelig er snakk om. Litt for mange glemmer dette, de tror at lidenskap er eksoslyd som skraper asfalt, gummi som gnir hjulbuer og varme turboer som brenner lakk i motorrom og panser. Nei Diohrvik.... Vel talt, takk for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate Marius, helt rått. Dette er årets E30, uten tvil..!! Om du har tid på lørdags ettermiddag/kveld, så vil jeg gjerne få be deg med ut på en E30-date, dog du må stille med bil. Jeg kan forøvrig stille med kamera..! Har ligget en stund nå, så trenger å få friska opp litt, så har veldig lyst til å få tatt noen kule bilder av bilen din, på en bra lokasjon, mens vi har den varme sola som sakte forsvinner ned til å gi oss et varmt perfekt lys. Om du vil bli med, så setter jeg stor pris på det! :)

Har kun vidvinkelobjektivet tilgjengelig, siden det andre er på service, men lurer på å stikke innom Elkjøp å se om de har noen brukende der.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike stunder - hvor jeg for første gang i år kjører hjem, alene, etter en god kveld i verkstedet. Kjenner den behagelige, og jevne motorgangen. Eksosen som ber om litt mer turtall, giret som shalter som om det var satt sammen i går, rattet som lystrer hver minste bevegelse, lav musikk i bakgrunnen, felgkanten glinser i speilet, sammen et stort feit smil om munnen. - Det rettferdig gjør hver en time, og hver ei krone brukt. - Det sier noe om hvor mye denne lidenskapen er, og hva som gjør den til en gledesrus, som forstås av de få.

bare så rikdig skrevet! nest sån fikk litt frysninger nårn leste dette..

igjen, sykt pen og oppegående bil du har Marius, har biltt en stor inspirasjon for meg, og gløden til og en dag få en så perfekt bil, har blitt stor takket være all den misunnelesn jeg har for bilen din, takk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike stunder - hvor jeg for første gang i år kjører hjem, alene, etter en god kveld i verkstedet. Kjenner den behagelige, og jevne motorgangen. Eksosen som ber om litt mer turtall, giret som shalter som om det var satt sammen i går, rattet som lystrer hver minste bevegelse, lav musikk i bakgrunnen, felgkanten glinser i speilet, sammen et stort feit smil om munnen. - Det rettferdig gjør hver en time, og hver ei krone brukt. - Det sier noe om hvor mye denne lidenskapen er, og hva som gjør den til en gledesrus, som forstås av de få.

bare så rikdig skrevet! nest sån fikk litt frysninger nårn leste dette..

igjen, sykt pen og oppegående bil du har Marius, har biltt en stor inspirasjon for meg, og gløden til og en dag få en så perfekt bil, har blitt stor takket være all den misunnelesn jeg har for bilen din, takk;)

Den følelsen er uslåelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • BMW E30 325 changed the title to BMW E30 325 - hjemme fra e30meet- vurderes solgt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...