Gå til innhold

BMW E30 325 - hjemme fra e30meet- vurderes solgt


BMW E30 325
 Share

Anbefalte innlegg

De gjorde virkelig nytta si på bana når vi luska rundt i 20 km/t! Null problemer med kjøling! :mrgreen:

:lol:

dette er den finerste E30en eg har sitt på lenge!

takk for det !

Teit da :( skulle gjerne sett denna ;D

Hadde vært gøy å hilset ja ;)

noe nytt herfra snart da?:)

Det er lite ja, strengt tatt ingenting. Bare oppi hodet jeg driver å spekkulerer litt. Ellers har jeg holdt på litt med den andre bilen, hjulpet litt kompiser, jobbet utrolig mye. Nå er det helg, også reiser jeg på sjøen på mandag. Skjer ikke noe før jeg kommer hjem, bortsett fra at jeg skal ha med meg noe greier å pusle med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste gjennom tråden nå! Herregud så strøkent og gjennomført! Liker den enkle stilen uten mtech og 16" hjul, den ser så mye lavere ut og mer sporty på en måte uten mtech. Syns jeg leste du skulle ha shadowline lister et sted? Isåfall ville jeg hatt de på og heller tatt og polert de skikkelig, kler virkelig chrome lister når man har svart bil og blanke felgkanter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste gjennom tråden nå! Herregud så strøkent og gjennomført! Liker den enkle stilen uten mtech og 16" hjul, den ser så mye lavere ut og mer sporty på en måte uten mtech. Syns jeg leste du skulle ha shadowline lister et sted? Isåfall ville jeg hatt de på og heller tatt og polert de skikkelig, kler virkelig chrome lister når man har svart bil og blanke felgkanter :D

vis du ser på noen av bildene så har han faktisk mindre klaring fra felg til hjulbue foran og bak han enn mange har på 17" ;) + mindre hjul så den er mye lavere faktisk:D

han får ikke ha shadowline for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke helt hva du mente med listverket, men uansett. Shadowline var et alternativ kun en liten tid i mai, bestemte meg fort for å beholde chromen inntil videre. Er litt mer oldschool, og "egent" med det syns jeg, pluss at det blir fort litt vel sort, i forhold til resten av bilen;)

vis du ser på noen av bildene så har han faktisk mindre klaring fra felg til hjulbue foran og bak han enn mange har på 17" ;) + mindre hjul så den er mye lavere faktisk:D

han får ikke ha shadowline for meg:)

:applause::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vis du ser på noen av bildene så har han faktisk mindre klaring fra felg til hjulbue foran og bak han enn mange har på 17" ;) + mindre hjul så den er mye lavere faktisk:D

han får ikke ha shadowline for meg:)

:applause::D

du gliser etter ?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Her skjer det ikke mye om dagen. Kom nesten nylig hjem fra 5uker på sjøen, henta fram bilen for å bruke den litt.

Den har nå bestemt seg for å dø helt ved full gass, men bare av og til. Orket ikke å forske mer på det, siden jeg hadde et ærend, parkerte den, og tok sølvbilen - også kalt sølvi.

Regner med det er TPS som kødder, siden det kun skjer ved fullgass. Skal forske litt på det i morgen om jeg får tid. Fått litt deler som skal på sølvi også.

Ellers har Marius Hesleskaug laget ny film av min e30, halfdans schulz, Anders sin e30, og Frank tore sin marakesh e30.

Tommelen opp!

Edit: fikk bursdagsgave av dama når jeg kom hjem, blant annet e30en på lerret.

555dfae4-0900-ad5c.jpg

Henger nå over TVn på stua:)

Så har pokalen fått hedersplass i trappoppgangnen.

555dfae4-0986-c391.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lars gunnar:

Ja, hun er somregel grei hun. Tror hun har skjønt hva jeg brenner for :)

Vegard:

vært noen gromme bmwer på den kaia der ja!

Noen i distriktet som har noen 51mm dempere til en billig penge ? bruksisen som trenger sårt, gidder ikke koste på, da coilsa fra den sorte skal over på den sølv, om jeg ikke selger den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok noen "flotte" mobil bilder her en dag:)

555dfae4-ce83-2b61.jpg

555dfae4-ce96-be57.jpg

555dfae4-cead-1e14.jpg

555dfae4-ceba-b78b.jpg

Må finne på noe med hekken, ikke helt fornøyd med den. Tenkte å prøve å henge bakpotta litt anderledes, men skulle kanskje hatt en anonym bakfanger eller noe, som passer til resten.

Den er også friskmeldt igjenn, går som den skal nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • BMW E30 325 changed the title to BMW E30 325 - hjemme fra e30meet- vurderes solgt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...