Gå til innhold

BMW E30 325 - hjemme fra e30meet- vurderes solgt


BMW E30 325
 Share

Anbefalte innlegg

Dette er på ingen måte noen avsporing, det er jo høyst relevant for emnet. Keep up the good work!

Jeg er selv grønn på dette området, og slenger dermed ut det første dumme spørsmålet:

Du bestilte produktene i svart sant? Ikke Antrazite?

Spørsmål 2 (like dumt, men jeg har jo ikke peil på dette):

Kan dette brukes på dashbord osv også? Leather healer altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er på ingen måte noen avsporing, det er jo høyst relevant for emnet. Keep up the good work!

Jeg er selv grønn på dette området, og slenger dermed ut det første dumme spørsmålet:

Du bestilte produktene i svart sant? Ikke Antrazite?

Spørsmål 2 (like dumt, men jeg har jo ikke peil på dette):

Kan dette brukes på dashbord osv også? Leather healer altså...

Er dashen din skinntrukket pedi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dashen din skinntrukket pedi?

Nope, det er derfor jeg spør egentlig. For jeg vet ikke helt hva stoff jeg skal bruke der. Ble faktisk anbefalt av en kar å bruke Auto Glym's "Bumper Clean" ....

Den gjør en ok jobb på dashen faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som det blir veldig bra dette ! Gleder meg til ferdige bilder :)

Dette er på ingen måte noen avsporing, det er jo høyst relevant for emnet. Keep up the good work!

Jeg er selv grønn på dette området, og slenger dermed ut det første dumme spørsmålet:

Du bestilte produktene i svart sant? Ikke Antrazite?

Spørsmål 2 (like dumt, men jeg har jo ikke peil på dette):

Kan dette brukes på dashbord osv også? Leather healer altså...

Er vinylen/plasten på dashbordet sprukket eller er det bare misfarging?

En god rens og denne vil jeg anbefale: http://www.scandicshine.no/index.php?ro ... uct_id=321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser jo bra ut dette..:) du har ikke nærbilder av setene etter farging da? Lurer på disse produktene selv.
De siste bildene er jo helt fantastiske! :D knallbra jobba! tror jeg må kjøpe noen av disse produktene selv etterhvert :D
Bra jobba, ser hvor mye litt pleie har å si for setene.
Bra jobba med interiøret mister! =) Slike oppdateringer er informasjonsfulle og interessante! Til og med dokumentasjonen rundt rep. av vippfunksjonen, så her har vi ikke sett noe til avsporing ;) Keep it up! 8)

Takk så mye for det :)

Har ikke det nå, men det er plana at det skal komme i neste update. Jeg vet ikke om jeg er ferdig med farging enda. Skal se over de når de har fått heredet skikkelig. Når jeg er 100% ferdig skal dere få noen nærbilder.

Så langt anbefales det absoulut!

Dette er på ingen måte noen avsporing, det er jo høyst relevant for emnet. Keep up the good work!

Jeg er selv grønn på dette området, og slenger dermed ut det første dumme spørsmålet:

Du bestilte produktene i svart sant? Ikke Antrazite?

Spørsmål 2 (like dumt, men jeg har jo ikke peil på dette):

Kan dette brukes på dashbord osv også? Leather healer altså...

Tenkte hele caben er litt avsporing i forhold til hva tråden opprinelig handler om:p

Jeg er selv ganske grønn på dette du. Jeg stussa litt på hvilken farge jeg skulle velge, men jeg mener setene er temmelig sorte, og ikke Antarzite, så jeg bestilte svart. Det så jo ut til å være grei match(?)

Jeg igikk over dahen og dørsidene med Cleaneren og Milk greia, fordi jeg var nysgjerrig på det samme som deg. Det ble mye bedre, men er som Tzunami sier lengere ned. At det blir veldig shiny.

Den som ST3 linket til så litt spennende ut.

Er dashen din skinntrukket pedi?

Nope, det er derfor jeg spør egentlig. For jeg vet ikke helt hva stoff jeg skal bruke der. Ble faktisk anbefalt av en kar å bruke Auto Glym's "Bumper Clean" ....

Den gjør en ok jobb på dashen faktisk.

Er vinylen/plasten på dashbordet sprukket eller er det bare misfarging?

En god rens og denne vil jeg anbefale: http://www.scandicshine.no/index.php?ro ... uct_id=321

Disse skal jeg huske;)

Spørsmål 2 (like dumt, men jeg har jo ikke peil på dette):

Kan dette brukes på dashbord osv også? Leather healer altså...

Chemical Guys Green Clean eller Scholl Purple.

Har selv brukt Green Clean en del. Den funker, men er ikke det sykeste jeg har prøvd. Kan ha noe med blandeforhold å gjøre kanskje..

ulempen med mange vaskeprodukter er at du får et shiny dashbord, noe man ikke vil ha når sola ligger lavt.

Men on-topic igjen, lekkert arbeid diohrvik! blir konge sommercruiser dette her! ;)

Det er sant ja Tzunami.

Hehe, satser på at det blir brukbart om ikke annet.

Du fikk gjort en del etter jeg dro i går ser jeg :) Bra du finner ut av det her nå, slik at jeg vet hva jeg må gjøre når interiøret mitt dukker opp! :)

Ja, ble ei skikkelig økt i går.

Mm, tror du må handle slik sett du også. Definitivt verdt det til din bil. Er jo produkter du har ei stund, sett vekk fra farginga, så disse har du jo mye igjenn for :)

Tenkte jeg skulle rekke å ta eu før jeg reiser på sjøen. Desverre hadde ikke NAF ledig time før dagen etter jeg har reist. Ulempen med dette er at det er kjekt å kunne bestille deler når en er ute, slik at de ligger hjemme å venter på meg når jeg kommer hjem. Mulig jeg får lurt Halfdan til å ta den på EU mens jeg er ute, vi får se:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • BMW E30 325 changed the title to BMW E30 325 - hjemme fra e30meet- vurderes solgt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...