Gå til innhold

BMW E30 325 - hjemme fra e30meet- vurderes solgt


BMW E30 325
 Share

Anbefalte innlegg

Nydelige updates på s.22! 8)

Må igang med skinn interiøret i E24'n også etterhvert så jeg setter pris på slike bilder.

Takk for det Moe! har du egen tråd på den, vet du har den, men kan ikke huske at jeg følger med egen tråd ?

Fargen har tørket, det ser definitvit bra ut nå. Jeg og dama var bare en rask tur innom i sta. Hun utaltet det at de så bedre ut på ekte, enn på bilder:p

Her er noen kjappe bilder til Jås. De er mørke, men føler blitzen ødeleger skikkelig for hvordan de ser ut.

qebu7udy.jpg

uqaruden.jpg

mu9y8una.jpg

byjuvedu.jpg

Skal holde på litt i morgen, kan se for meg at de får en sistegang med farge. Blant annet gå over ekstra gått rundt slitasje/defekter. Deretter blir det behandling av Leather Milk.

God helg folkens 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det klart for 4 uker på sjøen, og på tide å la svartbilen slutte å fungere som støvsamler.

Men hvor er den?

3eny3ugy.jpg

Joda, den er ute å får av seg alt det fæle støvet.

re3emavu.jpg

Den ble jo nesten svart igjenn:p

buqa9azu.jpg

Tilbake på plassen sin.

gatyjyru.jpg

Sånn, nå slipper den å bli like støvete neste gang. Hadde selfølgelig skulle hatt et formsydd gromtrekk som tzunami har, men det får bli med tiden.

sesy2u4u.jpg

Siden det heldigvis er full virksomhet i verkstedet når jeg er vekke måtte jeg lage en liten notis til eventuelle besøkende.

jevumazy.jpg

Hoho:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der likte jeg! :D

Blir nytt trekk nå også forresten :P den som står under trekk er jo en ///M5, ikke bare en ///M :P

Men ser ut som svartbilen har det bra! :D Skal cab'n også stå der eller? må få tatt en titt når jeg kommer opp etter nyttår! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • BMW E30 325 changed the title to BMW E30 325 - hjemme fra e30meet- vurderes solgt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...