Gå til innhold

BMW E30 325 - hjemme fra e30meet- vurderes solgt


BMW E30 325
 Share

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Joda, står ikke helt stille. Dro av trekket, starta den, og ga den litt pleie før jeg reiste på jobb.

Gleder meg til sommer nå, bilen er straks klar for eu kontroll, må bare komme meg hjem fra jobb først.

Skal hente nye felger i nær framtid, dekk har kommet for ei stund siden. Har også en ny hårete detalje til RS felgene. så skal jeg montere noen godbiter så er den vel fit for figth;)

Holdt på endel med den andre e30en i vinter, etterhvert tenker jeg det kommer egen tråd på den.

Regner med jeg skal handle meg et skikkelig kamera i nær framtid, sånn at jeg kan få tatt litt bedre bilder, da blir det nok litt gøyere å prøve å dokumentere litt også:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kommet meg hjem fra jobb. Montert litt småtjafs, skal på mer i morgen tenker jeg.

Reiser å henter felger på tirsdag, har bestilt EUkontroll til torsdag. Så håper å få klar denne ila friperioden

Noen bilder, for å vise at det skjer ting ;)

Har fått farge på en sånn.

o2k4y85o6o2195lkjwjq.jpg

s1vaz16cg00ra705o7tf.jpg

Fått fikset litt på denne.

o9az7jvo06a7i0v96m5q.jpg

erstattet disse.

d1sox1i0t91hom474sms.jpg

Kappet litt i denne.

gvfwvrflja61w4y9ngyz.jpg

så nå gjennstår det å se hvordan helheten ender opp å bli, er selv sykt spent ! håper å kanskje ha noen bilder som faktisk er verdt å se på, til neste helg, om alt klaffer ;)

Så må jeg få rette en stor takk til Truboove, og H_vatn som pusser, og maler deler, mens jeg er på jobb :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • BMW E30 325 changed the title to BMW E30 325 - hjemme fra e30meet- vurderes solgt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...