Gå til innhold

BMW E30 325 - hjemme fra e30meet- vurderes solgt


BMW E30 325
 Share

Anbefalte innlegg

:applause::applause:

Dette blir bra! Har du en plan for ei leppe bak eller? Synes nesten pre-fl hekken er litt stusselig uten noe plast under fangeren.. :P

Sweet. Vingen minner litt om den som satt på e30en fattern hadde i sin tid :)
alltid lurt på hvorfor du ikke har montert den før!

mtech1 vingen er kanskje den råeste delen man kan få til E30, bra jeg har 4 stk på lager! :P

Gøy å høre at dere alle likte vingen, syns også selv at det gjorde seg, og det var på høytid !

Halvor, faren din hadde skjønt det han da :D

Hylle, bra du har et lager, tror nok jeg trenger en til, etterhvert.

Jeg har ikke fått i vinge før nå, for jeg tenkte jeg skulle ha så "celan look", men fant etterhvert ut at hekken var alt for kjedelig som den var. Husker jeg ville kjøpe en av deg, før jeg kjente deg, men fikk aldri noen bilder :P

Lars, Jeg er forsåvidt enig med deg. Som diskutert tidligere i tråden, men jeg syns også den kan være fin på sin måte, fra noen vinkler. Når det er sagt, så har jeg faktisk en hekk liggende på lur, men er en del arbeid med den, så stresser ikke enda. Tror den kan bli litt for mye for looken jeg går for også. Så vi får se hva som skjer;)

Stortrua på sesongens oppgraderinger Marius!

Dette blir bra, gleder meg til og se bilen sleike bakken igjen;)

gleder meg til bilder av hele bilen med 2013 look! :) blir bra ;)
Gleder meg til enda mere updates :headbang:
Spent på å se hva du skal ha foran. ;-)
Blir knall dette, Marius! Ser ut som en god gammaldags rånebil med de godkjenningshjula dine også haha :) Kos!
Blir knall dette, Marius! Ser ut som en god gammaldags rånebil med de godkjenningshjula dine også haha :) Kos!

Gjør det ja! Et godt eksempel på hvor utrolig mye felger har å si! :)

Gleder meg til å se den elfinitò!

Gleder meg selv folkens, er litt spent jeg også ! Elsker å fly rundt med de der hjula på, de beskriver meg og min bil så fantastisk godt, derfor jeg aldri skal kvitte meg med de :D

Satan så blankt! Klarer du å holde det like blankt når du begynner å bruke den??..:)

Ja, kantene ble fine de:D Synd boltene ser temmelig dårlige ut. De har vært eira, også behandla. Eiret har naturlig nok fjernet en del fra godset, som gjør at de er ruglete. Burde innvistert i nye bolter etterhvert.

99% sikker på at dette er Futura ;)

Hvem vet 8)

Gleder mg te update:-)

Nå er det klart for en aldri så liten update.

Jeg dro onsdagsmorgen sørover for å plukke opp felgene mine. De har bodd ei lita stund hos min hyggelige wheelwhore kompis Anders87, takk for det! Turen resulterte i ei sen natt, og jeg greide å forsove meg til EU kontrollen min, fantastisk.

Heldigvis kom jeg ikke så mye forsent. Det skapte ingen problemer og kontroløren var en hyggelig herremann.

Her har bilen kommet seg opp på bukken.

IMG_0389.jpg

Fra undersiden, ikke noe show faktor men.

IMG_0388.jpg

Etter å ha pratet litt tull, og han var ferdig med bilen, konkluderte han med at han ikke kunne finne noen feil, så han "måtte vel bare godkjenne den da sjø". Han sa også at han syntes bilen var bra.

Når jeg er på slike ærend, og feks 4-hjulskontroll osv, så forundrer jeg meg litt over hvordan arbeidere teer seg omkring, og i kunders biler. Setter seg rett inn i arbeidsklær, henger over/ på skjermer osv. Jeg er av den typen som har litt vanskelig for å si fra også. Nå har jeg heldigvis ikke vært borti noen grovmøkkete karer heller, men syns det er litt merkelig at de ikke tar mer hensyn. Denne gangen var det ikke noe særlig problem, og bilen ble jo godkjent med nullfeil, så jeg er fornøyd.

Etter EU kontrollen bars det av sted for å hente disse, som har ligget hjemme hos H_vaten siden de kom, når jeg var ute på jobb.

IMG_0397.jpg

Dødskjipt mønster på framdekken, men det var ikke noe særlig annet å velge i. Pluss jeg har kjørt disse før, og de funker helt ok til mitt bruk.

Dro fram denne pakken også, mon tro hva som lurer seg oppi der ?

IMG_0400.jpg

Men hvorfor dro jeg fram disse gammle kjenningene ?

IMG_0401.jpg

IMG_0402.jpg

Vel, jeg kan ikke glemme disse gromhjula helt, selv om jeg har handla et nytt sett :D

Så jeg fikk i noe REMA1000 greier.

IMG_0405.jpg

IMG_0416.jpg

Når jeg kom på at jeg kunne kjøpe disse av Anders87, etter han solgte hjula de hørte til, så måtte jeg bare ha de.

IMG_0418.jpg

24k gullbelagte halfheigth senter nuts :mrgreen: liten morro detalj syns jeg. Trenger en shine for å få opp glansen igjenn, noen som har tips ?

IMG_0422.jpg

IMG_0426.jpg

Fant også fram denne, som kom i posten for ei god stund siden.

IMG_0408.jpg

Oppi der lå dette.

IMG_0410.jpg

Slik ser de ut, regner med mange skjønner hvilke felger det er snakk om nå, og hva dette er :D

IMG_0415.jpg

Så til det dere sikkert egentlig venter på, felgene. Jeg har det veldig hektisk om dagene, skal til å kjøpe bolig, må flytte litt for kvikt, så det tar endel av tiden min. Så har ikke fått gjort så mye annet en å ta bilder i dag, hadde litt for liten tid til det også. Tenkte derfor å komme tilbake med bilder av felgene og litt slik, når jeg skal legge på dekk. Til da, her er et lite bilde.

IMG_0437.jpg

mens dere venter kan dere jo spekkulere på hvilken farge det er, og hvordan det kommer til å se ut på bilen. Jeg er i hvertfall spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • BMW E30 325 changed the title to BMW E30 325 - hjemme fra e30meet- vurderes solgt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...