Jørgen Lie Skrevet Mai 3, 2013 Skrevet Mai 3, 2013 Valgte derfor heller å sitte på med Jørgen Lie Var veldig hyggelig og ha deg med Blir bra dette Marius, det er det vel ingen tvil om
magne_ Skrevet Mai 3, 2013 Skrevet Mai 3, 2013 Er meeeget riktig denne e30'n etter min mening! Og vingen er udiskuterbar, den kler bilen godt. Bilen er passe orginal, samtidig som den har de rette modsa som får den til å se langt bedre ut, og skille seg mer ut..
Henrik... Skrevet Mai 3, 2013 Skrevet Mai 3, 2013 Jepp, blir nok 195 og 215 på meg da! Bare å pøse på med bilder, et stk bøs E30
BMW E30 325 Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Skrevet Juni 7, 2013 Lenge siden det har skjedd noe her Er i hvertfall klar for GS-treffe i helga. Det skal bli morro, treffe igjenn kjente fjes, å se på nye og gamle biler må vel få til et bilde eller to etterhvert Ser dere på bud !
hermanoo90 Skrevet Juni 7, 2013 Skrevet Juni 7, 2013 Ha et fint treff, hadde min vært ferdig hadde jeg sååå tatt turen, selvom det er langt.. Sees forhåpentligvis og mest sannsynlig på E30meet! =)
Jørgen Lie Skrevet Juni 7, 2013 Skrevet Juni 7, 2013 Sees i morgen Du drar vel i kveld, så rekker sikkert ikke snakkes etter jeg kommer inn i kveld?
BMW E30 325 Skrevet Juni 7, 2013 Forfatter Skrevet Juni 7, 2013 Da bærer det avgårde snart! Rekker ikke det nei jørgen, så vi prates i morgen:)
Larsgunnar Skrevet Juni 7, 2013 Skrevet Juni 7, 2013 Simply clean ja, det synes jeg og. Spent på bilder fra treff!
BMW E30 325 Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Skrevet Juni 8, 2013 Da er vi kommet på treffet, flott vær, og jeg er jaggu ikke den eneste med brune futuras(!) Eneste med hartge front, så langt da:)
BMW E30 325 Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Skrevet Juni 9, 2013 Ha et fint treff, hadde min vært ferdig hadde jeg sååå tatt turen, selvom det er langt.. Sees forhåpentligvis og mest sannsynlig på E30meet! =) Du skulle vært der ja, men vi treffes nok på E30meet, det kommer til å bli rå bra i år:D Hærlig e30 takk for det ! gleder meg til å se denne på treffet Morro å høre, hadde du med bil selv ? Sees i morgen Du drar vel i kveld, så rekker sikkert ikke snakkes etter jeg kommer inn i kveld? Riktig, men vi trefftest. Du hadde flaks hørte jeg Vel gjennomført treff oppi en hektisk tid med ny leilighet og at det måtte innebære. Planen var å "slippe looken" skikkelig under / etter treffet, med noen fine bilder. Desverre har det ikke vært så fantastisk vær, og jeg har ikke tid til å oppdatere skikkelig i denne tråden akkurat nå. Til jeg har noen skikkelige bilder så kan jeg vise dere cartoon tegninga, som Tom Rune Eide (e30 Tommis) har laget, av bilen min. Det var et morro treff, møtte masse hyggelige folk, kjente og nye fjes. Håper på å se igjenn flesteparten på E30Meet! Håper på å få lagt ut noen bilder fra treffet etterhvert om noen har bilder av bilen min fra treffet er det bare å legge ut her
SN_Performance Skrevet Juni 9, 2013 Skrevet Juni 9, 2013 https://www.facebook.com/media/set/?set=a.524297584283916.1073741825.401283769918632&type=3
e30 tic Skrevet Juni 9, 2013 Skrevet Juni 9, 2013 Ble jo bra det, eg hadde org hartge front på en gammel E30, tåler juling di, min ble krølla rundt for vinterhjulet sleit den med seg, men den va like fin ettepå. ikke noe glassfiber skrot det der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå