bmwgrace Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 https://www.facebook.com/events/2124690 ... l_activity Kommet frem til å reise den 18. mai og ha første møte på Marche Kløfta eller Esso på Gardermoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 28, 2012 Forfatter Share Skrevet April 28, 2012 Megselv og Kny skal til oslo å kjøre sammen med ToreK og 2 e30 til kan jo ordne felleskjøring sammen fra oslo hvis det blir godt planlagt Blir fellesstart på Esso Gardermoen eller Marche Kløfta langs E6 den 18. mai ved 8 tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet April 28, 2012 Share Skrevet April 28, 2012 Er somsagt en gjeng fra gjøvik, jeg slenger meg også på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Hadde egentlig vært en skikkelig tøff helgetur det...men faan....barnehelg det, og med en 3 åring i baksetet som støtt og stadig må "tisse" og da gjerne akkurat der og da...så blir det mange stopp Hmmm...enten så må jeg bytte helg om eksen er med på det eller bare sitte hjemme og vite at dere er på knalltur Mas litt på meg, så kan det jo hende...jeg er lett å lure Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 Jeg blir med fra Moelv/Mjøsbrua om det blir noe felleskjøring Ser ut som ruta blir (regna fra Jessheim/Gardermoen): Hamar - Lillehammer - Ringebu - Otta - Dombås - Åndalsnes - Molde/Bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 Hadde egentlig vært en skikkelig tøff helgetur det...men faan....barnehelg det, og med en 3 åring i baksetet som støtt og stadig må "tisse" og da gjerne akkurat der og da...så blir det mange stopp Hmmm...enten så må jeg bytte helg om eksen er med på det eller bare sitte hjemme og vite at dere er på knalltur Mas litt på meg, så kan det jo hende...jeg er lett å lure KOM IGJEN NÅÅÅÅ! Tror dette blir good shit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Så da er det bare å være på esso gardermoen føøør klokka 08:00 den 18?? =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 Så da er det bare å være på esso gardermoen føøør klokka 08:00 den 18?? =D Ja, eller Marche på Kløfta. Er ikke bestemt enda Litt før 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Hadde egentlig vært en skikkelig tøff helgetur det...men faan....barnehelg det, og med en 3 åring i baksetet som støtt og stadig må "tisse" og da gjerne akkurat der og da...så blir det mange stopp Hmmm...enten så må jeg bytte helg om eksen er med på det eller bare sitte hjemme og vite at dere er på knalltur Mas litt på meg, så kan det jo hende...jeg er lett å lure KOM IGJEN NÅÅÅÅ! Tror dette blir good shit. *fundere* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 29, 2012 Forfatter Share Skrevet April 29, 2012 Hehee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Jeg blir med fra Moelv/Mjøsbrua om det blir noe felleskjøring Ser ut som ruta blir (regna fra Jessheim/Gardermoen): Hamar - Lillehammer - Ringebu - Otta - Dombås - Åndalsnes - Molde/Bud Hei. Hvorfor ikke kjøre fra Dombås- Oppdal- Molde/Bud?? Da slipper man ferga, det er dumt hvis man ikke kommer om seg bor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 Ja, kan gå det og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 kommer det noen e85 pumper på vei opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 kommer det noen e85 pumper på vei opp? Håper det for din del, ellers får du ta med noen jerrykanner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå