ehrnst Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Skrevet Mai 2, 2012 Byttet for sikkerhets skyld olje på kassa selv om den som var der hadde gått 4 mil, men jeg kastet da 1000,- ut av vindu. Så med mindre noen andre har noen skikkelige ståltips ryker vel kassa av igjen. Fritt at bilen egentlig fungerer fint så jeg har nesten lyst til å gi Faen og. Sent from my HTC Sensation using Tapatalk 2
ehrnst Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Skrevet Mai 6, 2012 Har funnet ut hva, men ikke helt hvorfor. Viser seg at popnitene på senter av clutchlamellen skraper mot boltene på svinghjulet. Har kjørt flere år med greiene, eneste som er blitt gjort nå i vinter er da utløserlager og skiven rundt svinghjulsboltene.... Se også forskjellen mellom orginal og uorginalt utløserlager.... Noe rart Sent from my HTC Sensation using Tapatalk 2
///Naitsirk Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Høydeforskjellen der spiller ingen rolle... Det som er viktig er at høyden her er lik:
SpiXi Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 har en skrape lyd jeg og men ikke så høy som din men min lyd kommer når bilen står i fri =?
ehrnst Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Skrevet Mai 6, 2012 Hva med at hele lagerbanen nesten detter ut? Orginalen sitter helt fast Sent from my HTC Sensation using Tapatalk 2
stianvell Skrevet Juni 10, 2012 Skrevet Juni 10, 2012 funnet ut noe mer om det her? clutchen din frier helt ut? min frier ikke helt ut, å jeg får den lyden der om jeg drar på brekket eller bremser
ehrnst Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Skrevet Juni 10, 2012 Fant ut av det på forrige side. Du har ikke dårlig utløserlager eller kansje det er girkassa di som rakler Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå