setten Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 hei, tempraturen på min e46 diesel 2000mod vill ikke opp. får den nesten der den skal være når jeg står lenge på tomgang, men under kjøring ligger den på blå:S.. er på tanken at det er termostaten. hva mener dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Samme på min og en del andre her inne. Byttet termostat og EGR-termostat, så var det fikset. Er mest sannsynlig kun en av dem som trenger å byttes akkurat nå, men greit å ta begge samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Har noe av det samme på min E34 520i! Tar år og dag før den beveger seg opp mot normal driftstemptatur, hvis den i det hele tatt gjør det da. Ved småkjøring i lav fart så går den opp på driftstemp men så fort farta øker ute på landeveien så kryper den ned mot blått igjen. Har bytta både vannpumpe og termostat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setten Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Samme på min og en del andre her inne. Byttet termostat og EGR-termostat, så var det fikset. Er mest sannsynlig kun en av dem som trenger å byttes akkurat nå, men greit å ta begge samtidig hm,okei får håpe det er det da. hvor kjøpte du termostat og EGR-termostat da? evt pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setten Skrevet April 18, 2012 Forfatter Share Skrevet April 18, 2012 Har noe av det samme på min E34 520i! Tar år og dag før den beveger seg opp mot normal driftstemptatur, hvis den i det hele tatt gjør det da. Ved småkjøring i lav fart så går den opp på driftstemp men så fort farta øker ute på landeveien så kryper den ned mot blått igjen.Har bytta både vannpumpe og termostat okei, samme til meg, går bra på tunggang/lavkjøring. men i fart på blå.. hm det var jo egentlig litt rart:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ciedre Skrevet April 18, 2012 Share Skrevet April 18, 2012 Har akkurat samme problem på min e36. Skal ta å skifte termostaten i neste uke, så jeg håper det skal gjøre susen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svendis Skrevet April 19, 2012 Share Skrevet April 19, 2012 Etter mine erfaringer så vil jeg si det er 99℅ sikkert at det er egr termostat. Det er veldig lett i skifte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
setten Skrevet April 19, 2012 Forfatter Share Skrevet April 19, 2012 Etter mine erfaringer så vil jeg si det er 99℅ sikkert at det er egr termostat.Det er veldig lett i skifte okei blir nokk å bytte det da, 77dager til jeg kjører opp uansett så har god tid.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå