joachim sørlie Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Bor i hakadal ja, og er mye i LS.. Men Kriss sin har ikke vært der så mye enda, heller ikke min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Jævla felger a! De satt bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Bor i hakadal ja, og er mye i LS.. Men Kriss sin har ikke vært der så mye enda, heller ikke min.. åja. regner med kriss har den svarte i denne tråden? og du kjører e46'n eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Kriss har den svarte e36'n her jaa jeg kjører e34 jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaskills Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 I dag har jeg senka mer ( fjærna det som fjærnes kan) Har lurt sørlie til og ta bilder så håper han får lagt dem ut i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Fatter ikke hvordan du klarer å senke så mye? Jeg senket lavt på min E36 med 8" ET20 foran og 9" ET20 bak, subbet ganske bra når jeg kjørte kun fjør bak og ingen justering.. Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 valse er tingen vi har valsa denne bak, men må valse litt mer igjen nå.. slenger ut en liten teaser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaskills Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 Fatter ikke hvordan du klarer å senke så mye? Jeg senket lavt på min E36 med 8" ET20 foran og 9" ET20 bak, subbet ganske bra når jeg kjørte kun fjør bak og ingen justering.. Tips? Det ligger i familien hehe er vell samme dim som kjører men har ET21 Jeg kjører 205/40/17 Jeg måtte valse litt men ikke noe ekstremt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 rå felger!! rigga sykt bra på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Se å få justert ut den camberen litt bak da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Du som var med og møtte meg med sp|ff i går? Meget tøff bil det her! Men kjipt at du ikke har lappen da, hva skjer med deg og sørlie egentlig a? Smårollinger begge to? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Ja hva skjer med småunger som nettopp har kommi ut av barnehagan.. Fet bil, likte ikke at den var så jæævlig lav bak, litt lavere foran, og litt opp bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 Perfekt foran, men løft den bak... gikk fra perfekt foran til å helt jævlig bak ut egentlig...! synd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaskills Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2012 Liker best når bilen er rett det er nesten umulig og få e36 til og ikke ha tysker stuk men syntes den står ganske rett nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 det ser bare HARRY ut som det er nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå