Gå til innhold

87 e30 325i update, ny mottor innkjøpt!


tommyheimberg
 Share

Anbefalte innlegg

Ble ny 525tds gitt:-))

Nja si det, får se va vinteren bringer:-)

Kan hende det blir s38b38 sugemottor i første omgang og bare:-)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

 

er jo ikke feil med S motor heller ;)

få ut noe bilder av nye gliset og då, kan jo stå ved siden av e30 så den og kommer med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

De veiene var kjente ja :).

Så jo ut som du fikk lagt fra deg nok hilsninger ;)

Tenker egentlig aldri over det,men 6er svevet til Bmw er nydelig:).Der er få lyder som kan måle seg med det.Hvordan går det med e34 prosjektet da Tommy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fikk a lagt litt lakris:-), er nydelig lyd, er veldig gornøyd med lyden i min"-)..

Står litt stille nå, har bestilt litt pakkninger til pumpa og fått tak i ei delepumpe fra m51 som jeg skal ha noe småtteri fra.. lurer og på å prlve å bytte ellement skjøl men skal prøve meg litt på dwmontering og montering av delepumpa først:-).. venter og på flenser fra laser skjæring:-)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fikk a lagt litt lakris:-), er nydelig lyd, er veldig gornøyd med lyden i min"-).. Står litt stille nå, har bestilt litt pakkninger til pumpa og fått tak i ei delepumpe fra m51 som jeg skal ha noe småtteri fra.. lurer og på å prlve å bytte ellement skjøl men skal prøve meg litt på dwmontering og montering av delepumpa først:-).. venter og på flenser fra laser skjæring:-)Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Ja lyden er super.:).

Når enn snakker om lyd,var en bekjent som hadde samme motor i sin e30 som du har.Han hadde Hartge grenrør og rustrfritt 2,5 Ferrita hele veien.Gode gud du uallmektige sier jeg.....:).

Du må legge ut mer ibfo etthvert som du holder på med dieselen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...