tommyheimberg Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 La bare ut 3 bilder av overhalinga av toppen nå, legger ut flere når jeg kommer hjem fra jobb i kveld:) Har også mala diffen:), bare få tatt lokket og nå, men ville ikke ha de og svart:p Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 legger ut noen uintresange bilder av overhalinga av toppen, men da er det hvertfall noe som skjer plukka den helt rein for deler, så putta jeg den i en delevasker på 80grader 2x5 minutter , så reingjorde jegalle ventiler på roterende stålbørste, eksosventilene var ekstremt nedsota, trur ventil tettningene har vert gåene.. slipa ventiler med suge kopp og slipepasta, først grov og så fin, ble greit ressultat trur jeg , ble tatt 2 ganger med grov der det var verst, så blei de montert sammen igjenn med nye ventiltettninger og alle andre pakkninger Før:) pussa ventiler reine for sot brukt negerkusa og reingjort portene skikkelig:) reingjort forbrenningskammera:) begynt og montere ventiler alle i: og montert kam:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoakimStr Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Looking good! (: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 Veldig dårlig med komentering å sånt her nå syns jeg, ser mange er innom å ser, Mn få som sier noe, hehe. Har nå gjort litt i d siste, sykt mye jobbing så lite tid til skruing, Mn litt har blitt gjort:) Å i dag var de så fint vær att jeg bare måtte ut å lufte nye båten litt:) to kamerater som sitter oppi her:p Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2012 http://fotos.e30fansite.nl/325i/Handleiding.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2012 har vert dårlig med oppdateringer her nå.. men virker ikke om så mange følger med alikevell.. men over til det andre, endel har skjedd siden sist.. mottor har kommet sammen og kommet i bilen, prøva den litt, har og bytta ut volvoen i en e39 stv .. men bilde updates kommer straks Mvh Tommy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsgunnar Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Liker det jeg ser! Ser fram til flere oppdateringer her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 kjenner igjen jobbinga med topp og understell, jævli deilig når man er ferdig å veit at alt er gjort ordntli! keep up the good work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Jeg følger med, sånn som alle andre. Men er få som kommenterer! Men er gøy å se alle uppdateringene, så det er bare å holde det gående med mye bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Jeg følger med, sånn som alle andre. Men er få som kommenterer! Men er gøy å se alle uppdateringene, så det er bare å holde det gående med mye bilder! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 er veeldig treg her, mn mye jobb og sånt nå, mn skal få til en stoor update med maasse bilder nå straks:-), her har dere ett ventebilde:) its alive:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet August 28, 2012 Forfatter Share Skrevet August 28, 2012 Ett par bilder for å holde liv her:-), vert sykt mye jobb i det siste så dårlig tid til update:-(. Mem kommer en større update her i morra:-), bilen leverest til lakk på mandag!, må si jeg gleder meg myyye!. Men skal lage en større update i morra:-)), håper noen følger med:-)... -Tommy Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 ser ut som du går nøye tilverks, får følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 var og og hente org RS felger , eneste som er litt dumt er att senteret og er 16'' så blir ikke to stegs kant.. er veldig skittne, er egentlig ikke i såå dårlig forrfattning photoshoppa ett bilde av bilen i vinter , suger i photoshop men la gå Bilen står nå oss lakerer ferdig sparkla og klar for fyller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 hvilken boltsirkel er det på RS hjula ? er jo fordel at det er 16" , også kaldt store senteret, og ikke lille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå