tommyheimberg Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 Ja hadde vert greiest å sleppi å brukt spacere:-p Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 18mm er også ganske mye om man er ute etter tigth fitment:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 Ja det er liksom litt for mye:-p Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 Da var nye dekk bestilt bak og.. og så venter jeg to stooore pakker til:-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 13, 2012 Forfatter Share Skrevet September 13, 2012 Noen som har noen gode ideer til xenon montering å få det til å se ryddig og fint ut:-), det beste hadde vert å fått tilpassa sånn xenon spm er org montert i e39 fks.. ser de her lagd overganger til sånne til endel forskjellige skoler nå men ille til h1.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 14, 2012 Forfatter Share Skrevet September 14, 2012 Har nå laga te xenon og er veldig fornøgd med ressultatet! Klipte av ledningene til pæra, alltid hørt att dette ikkje går men fant ut eg ville prøve.. Klipte av ledningen modifisert også litt på pæra så den blei litt kortere så lokket gjekk på, fylte deretter på litt to komponent lim som tåler varme for og ikkje få oksygen inn i pæra.. tok ut pinnene i lokket og lodda på ledningane te pære der det blei slik: Så var det ledningene fra ballast som måtte modifisert.. ikke bry dere om resultatet da dette kun var en test, skal ikke bruke slim ballast sånn liten type som den dere ser bedre ut med de store så de er kjøpt inn i dag å på veg hjem hit nå, noen bilder igjenn:-) Sånn ble resultatet:-), har datt strøm på det å hatt lyst på i en 5 min å det funka helt strøkent:-).. fornøyd med resultatet syns det ser så jævli ut når en Borrer hull i lokket å har ledningen ut bak.. over og ut:-) pakke med to framskjermer innerskjermer m3 deksel til torpedo og en hel del andre småting er også på veg fra koed;) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsgunnar Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Tøft! Spent på hvordan lyset er med Xenon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 15, 2012 Forfatter Share Skrevet September 15, 2012 Mye bedre:-), har hatt de tidligere og men da med ledningene hengende ut av pæra, å de er ikke fint:-p Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 Da var nye xenonbalaster i hus å nye dekk montert på alle fire felgene.. ned til lakerer med framskjermer og diverse på tirsdag og forhåpentligvis montering av bilen ferdig lakka til helga, bilder kommer:-)) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 Har forøvrig denne til salgs:-), yamaha yfz 450 2007 med helt ny plastikk.. beskyttelse plater hele veien under samt på a armer, truger og yamaha factory oppsett annen dysing potte og filter.. går godt:-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 18, 2012 Forfatter Share Skrevet September 18, 2012 Var innom lakerer i dag og tok noen få bilder:-) Han trodde den var ferdig lakka til helga!, gleeeder meg! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik T Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Gleder meg til og se bilder av den ferdig lakka ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Lakkerer håpet å ha bilen ferdig snart.. det håper virkelig jeg og.. finn tak i noen Olivers som egentlig var til en aen bil her om dagen.. men topplagra passa på å de passa utpå de org demper tårn, så ble som ett vanlig sveise Kitt.. nå har jeg laga den så lang som de er org, er redd jeg kanskje ikke får den lav nokk da?, noen som har noen formeninger om det?? Er bare punkta enda, skal selvfølgelig demontere helt og bytte hjullager bremseskjold osv:-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Du sveiser jo seff sånn at du får den så lav som mulig, eller at den er "org" høyde når den er justert helt opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Ja det skjønner jo jeg og:-p.. men np skal denne bilen skrape assfalt hele tida å blir bare sommer bilen, så tror de blir sveisa helt i bånn nede spindelen:-) har du sveise kit? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå