Larsgunnar Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Se der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Bilde av x-pipen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Desember 17, 2012 Share Skrevet Desember 17, 2012 Ikke verst denne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Desember 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2012 Jøss noen som ser her enda:-), har fått en hel masse deler, igjen bilen står på vinterlagring så update kommer soon:-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 Dette gledet meg å se ! Flott prosjekt du har gående og stå på videre ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 Når kommer update tommy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2013 Takk takk e30frelst;-) Joachim: det kommer snart håper jeg bilen står i tørr og fin garasje og jeg har fått masse deler, å er mye som skal gjøres i vinter.. Trenger ett spark bak for og komme i gang:p, skal du oppover snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 *SPARK* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 Dette ser veldig bra ut, flott prosjekt! Følger med videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 det er bra er nok ikke lenge til jeg skal oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2013 *SPARK* Se der ja der kom det:-), hele.. Nei må få gjort noe nå.. Skal hvertfall demontere litt kanskje i mora:-) så da skal jeg få tatt litt bilder:-) Tusen takk mfjeld moro å se att folk liker det jeg gjør:-) Si fra da Joachim så kan vi prøve å få tatt en tur i garasjen og sett:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Januar 1, 2013 Share Skrevet Januar 1, 2013 Det skal jeg vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Jøss noen som ser her enda:-), har fått en hel masse deler, igjen bilen står på vinterlagring så update kommer soon:-)Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Hvor blir det av updaten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Januar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2013 Jøss noen som ser her enda:-), har fått en hel masse deler, igjen bilen står på vinterlagring så update kommer soon:-)Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Hvor blir det av updaten? Kommer straks, har hatt litt service osv på 525tds'n i det siste.. Mn i går var jeg og henta m tech1 styling helt sprekkefri og fin:-), eneste er att den er mala med noe kjukk maling som skaler av, så veit ikke helt ossen jeg skal få pussa den ned... Men noe kommer her hvertfall ganske snart!, fått meg speilrefleks og så sattse på noen litt bedre bilder og nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 fått meg speilrefleks og så sattse på noen litt bedre bilder og nå! Gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå