kristian_ Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Heyhey! Jeg har et litt dumt spørsmål. Hvordan kan man finne ut hvor mye lufttrykk man skal ha i dekka når man kjører lavprofil? Jeg har fått beskjed om at jeg ikke kan følge manualen. Nå har jeg 235/35R19. Noen sier jeg skal ha 3 bar, andre sier jeg skal ha 4 bar... noen som vet hva jeg skal ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Jeg kjøpte akkurat 225\45 17 og de sa jeg skulle ha 36 i dekkene. Men er bare å ringe en dekksjappe så får du vel et ok svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian_ Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Det var jo ikke dumt forslag. Snakket med en i Continental nå, han sa jeg burde ha 38-40 pund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Nå når du først har fått en pekepin er det ofte lurt å kjenne litt ekstra etter og prøve å justere trykket litt hvis det kjenner feil ut på noen måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian_ Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Ja, skal det Jeg har vel allerede klart å slite ut de dekka mine fordi jeg ikke fyllte luft i førsteomgang, så blir nye til neste sesong. Dyre dekk. Ha en god helg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet April 20, 2012 Share Skrevet April 20, 2012 Kva slags bil er dette? Høyres ut som du trenger iallefall 3 bar. Juster etter slitasjen på dekka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian_ Skrevet April 20, 2012 Forfatter Share Skrevet April 20, 2012 Har en BMW 320 '00. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå