Gå til innhold

BMW 525ix Touring


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 518
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hey! Så morro å lese alt du har gjort, har selv en IX. Men er ikke helt i orden, må få tak i noen deler så jeg får den startet opp å så dem går! Kan prøve å se om jeg får slengt ved et bilde :)

8iharnzt2g45mk3wxwp6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg kjøpte den manglet den rattstamme og ratt og vinduet var knust pga det hadde vært innbrudd i bilen. Men nytt vindu er nå satt inn og ny rattstamme er satt inn og interiør i dører er fikset så det eneste som gjenstår nå, jeg håper det er det eneste problemet iallefall, å bytte fordelingskassa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skulle gjort det :) Men er ikke mye å skrive om bilen siden jeg ikke får gjort noe mer med den føre jeg får tak i fordelingkassa, noe som viser seg å være veldig vanskelig :/ menmen, får bare håpe noe dukker opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt med koed og de hadde ikke :/ Tror fordelingskassa må være fra en automatbil siden det er det jeg har selv, du eller noen andre her inne som veit noe om det?

Å? Skal se om jeg finner den og høre om jeg får fordelingskassa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde seg med nye bremser, nå må du bare bli mye flinkere til å vaske oppi hjulhusene når du vasker bilen! :) Hehe.

Hvis du ikke snur deg for å se på bilen når du går ifra den- Da har du ikke kjøpt riktig bil

True story! Det trenger ikke BMW525ix bekymre seg for med det gliset der ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente525IX said:
Har hørt med koed og de hadde ikke :/ Tror fordelingskassa må være fra en automatbil siden det er det jeg har selv, du eller noen andre her inne som veit noe om det?

Å? Skal se om jeg finner den og høre om jeg får fordelingskassa :)

Ja jeg mener det var en automatbil som ble hugget også

Custom said:
Gjorde seg med nye bremser, nå må du bare bli mye flinkere til å vaske oppi hjulhusene når du vasker bilen! :) Hehe.
Jente525IX said:
Hvis du ikke snur deg for å se på bilen når du går ifra den- Da har du ikke kjøpt riktig bil

True story! Det trenger ikke BMW525ix bekymre seg for med det gliset der ihvertfall :)

Takk

Endret av BMW525ix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Ser ut som vi e34-fanatikere har dabbet av litt her på bimmers etter det ble gruppe på facebook. Jeg har jo også kommentert der, men må jo holde liv i denne og :) Ei gruppe blir jo aldri det samme som en egen tråd. Nydelig bil du har, tror den nyter godt å ha deg som eier :) Får vel bestille meg nye dempere til bakruta selv i løpet av måneder, og til bakluka og forsåvidt :) Stå på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...