Robin L Skrevet April 21, 2012 Skrevet April 21, 2012 -selger ett grått taktrekk til e38. for kortutgave med soltak i glass. perfekt for de som ønsker å farge taket sort?? er helt komplett med unntak av a-stolpene da jeg farget disse for bruk sammen med sort taktrekk. mangler og lampa framme da jeg fortsatt bruker den, men medfølger så snart jeg finner en sort en. gi bud! bør hentes pga størrelse -list/ leppe for bagasjelokk e38. lakket i cossmos schwartz. gi bud -to baklykter. den ene er litt sprukket da den lak vann. den andre er ok. er usikker på om de er sotet eller originale med sort blink. går utrolig billig. gi bud -lykteglass for e38 pre facelift lykter. hele men noe steinsprang. gi bud -framskjerm pre facelift. førersiden. oxfordgrønn. fin for rust, men har fått ett par riper ved lagring dessverre. gi bud. e39: -belter for e39 framme , inkl øvre del av b-stolpene selges. kommer fra 01 mod 520d . gi bud. -ramme for 16:9 navi. fra e39. gi bud -e39 , sort list der koppholder skal være ( hører til de sorte interiørlistene) -e34: angeleyes frontlykter - byttes i vanlige lykter mulig jeg har noe mer også, skal sjekke. første post oppdateres da. delene befinner seg i kristiansund. gi bud, delene går billig. tar innbytte i spacers!
Super520 Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 Hei, hvor mye skal du ha for de Angle eyes lyktene til E34? eventuelt så har jeg en del orginale e34 lykter om du var interessert i bytte? mvh Karl -selger ett grått taktrekk til e38. for kortutgave med soltak i glass. perfekt for de som ønsker å farge taket sort?? er helt komplett med unntak av a-stolpene da jeg farget disse for bruk sammen med sort taktrekk. mangler og lampa framme da jeg fortsatt bruker den, men medfølger så snart jeg finner en sort en. gi bud! bør hentes pga størrelse -list/ leppe for bagasjelokk e38. lakket i cossmos schwartz. gi bud -to baklykter. den ene er litt sprukket da den lak vann. den andre er ok. er usikker på om de er sotet eller originale med sort blink. går utrolig billig. gi bud -lykteglass for e38 pre facelift lykter. hele men noe steinsprang. gi bud -framskjerm pre facelift. førersiden. oxfordgrønn. fin for rust, men har fått ett par riper ved lagring dessverre. gi bud. e39: -belter for e39 framme , inkl øvre del av b-stolpene selges. kommer fra 01 mod 520d . gi bud. -ramme for 16:9 navi. fra e39. gi bud -e39 , sort list der koppholder skal være ( hører til de sorte interiørlistene) -e34: angeleyes frontlykter - byttes i vanlige lykter mulig jeg har noe mer også, skal sjekke. første post oppdateres da. delene befinner seg i kristiansund. gi bud, delene går billig. tar innbytte i spacers!
Robin L Skrevet September 30, 2012 Forfatter Skrevet September 30, 2012 hei. glemte denne jeg. er du fortsatt int? kan bytte likt om dine lykter er ok?
Robin L Skrevet November 16, 2012 Forfatter Skrevet November 16, 2012 hmm, trur jeg hadde en heis liggende skal se om den har blitt kastet eller ikke. motoren eller hele greia m/ wiere du trenger da?
moekim666 Skrevet November 16, 2012 Skrevet November 16, 2012 Hovedsakli wire og all Mekaniske jeg trenger
D.Toft Skrevet November 16, 2012 Skrevet November 16, 2012 hva leppe på koffertlokk? en m5 wannabee sak?
Robin L Skrevet November 16, 2012 Forfatter Skrevet November 16, 2012 ja er sånn leppe som på e39 m5 ja. trur jeg har ett bilde av den på bilen ett sted om de er intr
Robin L Skrevet November 20, 2012 Forfatter Skrevet November 20, 2012 vindusheisen var desverre kastet.
glennk Skrevet November 21, 2012 Skrevet November 21, 2012 Ønsker tilbud på setebelte for fører. SVART?
Robin L Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Skrevet Desember 31, 2012 glenk: gi meg et fornuftig bud.går billig. er sort ja. fra 01 modell. lav km på den, så interiøret var strøkent. aplet: trur den skal ligge i garasjen ja. gi bud, går billig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå