Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

-selger ett grått taktrekk til e38. for kortutgave med soltak i glass. perfekt for de som ønsker å farge taket sort??

er helt komplett med unntak av a-stolpene da jeg farget disse for bruk sammen med sort taktrekk. mangler og lampa framme da jeg fortsatt bruker den, men medfølger så snart jeg finner en sort en. gi bud! bør hentes pga størrelse

-list/ leppe for bagasjelokk e38. lakket i cossmos schwartz. gi bud

-to baklykter. den ene er litt sprukket da den lak vann. den andre er ok. er usikker på om de er sotet eller originale med sort blink. går utrolig billig. gi bud

-lykteglass for e38 pre facelift lykter. hele men noe steinsprang. gi bud

-framskjerm pre facelift. førersiden. oxfordgrønn. fin for rust, men har fått ett par riper ved lagring dessverre. gi bud.

e39:

-belter for e39 framme , inkl øvre del av b-stolpene selges. kommer fra 01 mod 520d . gi bud.

-ramme for 16:9 navi. fra e39. gi bud

-e39 , sort list der koppholder skal være ( hører til de sorte interiørlistene)

-e34: angeleyes frontlykter - byttes i vanlige lykter

mulig jeg har noe mer også, skal sjekke. første post oppdateres da. delene befinner seg i kristiansund.

gi bud, delene går billig. tar innbytte i spacers!

• 4 weeks later...
Skrevet

Hei, hvor mye skal du ha for de Angle eyes lyktene til E34? eventuelt så har jeg en del orginale e34 lykter om du var interessert i bytte?

mvh

Karl

-selger ett grått taktrekk til e38. for kortutgave med soltak i glass. perfekt for de som ønsker å farge taket sort??

er helt komplett med unntak av a-stolpene da jeg farget disse for bruk sammen med sort taktrekk. mangler og lampa framme da jeg fortsatt bruker den, men medfølger så snart jeg finner en sort en. gi bud! bør hentes pga størrelse

-list/ leppe for bagasjelokk e38. lakket i cossmos schwartz. gi bud

-to baklykter. den ene er litt sprukket da den lak vann. den andre er ok. er usikker på om de er sotet eller originale med sort blink. går utrolig billig. gi bud

-lykteglass for e38 pre facelift lykter. hele men noe steinsprang. gi bud

-framskjerm pre facelift. førersiden. oxfordgrønn. fin for rust, men har fått ett par riper ved lagring dessverre. gi bud.

e39:

-belter for e39 framme , inkl øvre del av b-stolpene selges. kommer fra 01 mod 520d . gi bud.

-ramme for 16:9 navi. fra e39. gi bud

-e39 , sort list der koppholder skal være ( hører til de sorte interiørlistene)

-e34: angeleyes frontlykter - byttes i vanlige lykter

mulig jeg har noe mer også, skal sjekke. første post oppdateres da. delene befinner seg i kristiansund.

gi bud, delene går billig. tar innbytte i spacers!

• 4 months later...
  • 1 month later...
Skrevet

hmm, trur jeg hadde en heis liggende :-k skal se om den har blitt kastet eller ikke. motoren eller hele greia m/ wiere du trenger da?

• 1 month later...
Skrevet

glenk: gi meg et fornuftig bud.går billig. er sort ja. fra 01 modell. lav km på den, så interiøret var strøkent.

aplet: trur den skal ligge i garasjen ja. gi bud, går billig :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...