LasseEllingsen Skrevet April 23, 2012 Forfatter Share Skrevet April 23, 2012 Jo fler jo bedre ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Er det godt vær er jeg sikkert med. Tviler på damen er interessert i å kjøre opp dit så kanskje jeg får en kompis eller noe til å kjøre den andre e39en EDIT: Hvorfor så tidlig da ? hehe Drit i damen! Da bruker du bare mer bensin Tidlig kl 09:30? Neh, bruker mer enn nok bensin som det er. Men tenkte jeg kunne få noen til å kjøre 520en (jo fler jo bedre?). Og ja 9:30 er tidlig Ervik: Og hvis ikke er hun barnevakt ? Hun hadde veldig lyst å bli med, så satser på vi finner tak i noen om ikke må jeg nokk forhandle litt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Satser på at dere joiner da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 dette hadde vært kjekt, kommer sikkert hvis bilen er klar, blir blanding av e34 bil med e39 motor så kvalifiserer litt da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Hugs bmwccn-treff med utstilling og banekjøring på voss på lørdag! Bmwccn.no/hordaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Jeg stiller jeg : D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Hyl ut om du ser meg, kjenner ca ingen der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Hadde vært med om bilen var i skikkelig stand, men har en skade på fangeren og en lakk som desperat trenger pleie. Er litt perfeksjonist når det gjelder å "vise frem bilen" Ellers om dagen er det jo en bruksbil --- I am here: http://tapatalk.com/map.php?zg0zit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Nei kom igjen guardion! Drit i det! Er jo bare for gøy.. Det er cruisingen som er tingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Dette hørtes kjekt ut! Jeg blir sikkert med Men syns 09.30 er vel tidlig. Må jo kjøre nesten en time før for å komme ned til arenum på den tiden av døgnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Kl 11, er det bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Det er mye bedre for min del hvertfall. Men hvorfor er det planlagt dagen etter bmwccn sitt treff på voss, og ikke samtidig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet April 26, 2012 Forfatter Share Skrevet April 26, 2012 Jeg plukket en dato ut av det blå, derfor For min del er lørdag en dårlig dag å ha cruising på. Søndag skal jeg ingenting, så det er nok en dag som passer bra for mange. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Det er mye bedre for min del hvertfall. Men hvorfor er det planlagt dagen etter bmwccn sitt treff på voss, og ikke samtidig? bmwccn har ikke treff der i mai. det er treff på voss nå på lørdag 28.april Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Det er mye bedre for min del hvertfall. Men hvorfor er det planlagt dagen etter bmwccn sitt treff på voss, og ikke samtidig? bmwccn har ikke treff der i mai. det er treff på voss nå på lørdag 28.april Edit: skulle som PM det her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå