scoot Skrevet Juni 19, 2012 Skrevet Juni 19, 2012 Kan være enkle ting som lekkasje, vet at en del modeller sliter med at radiatoren går fyken og lekker fra undersiden ( der den er koplet mot kjølevæskebeholderen ). Ellers, få den på bukk og se etter lekkasjer.
JoaLars Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Skrevet Juni 19, 2012 Takker, fikk lånt meg bukk nettopp. Så skal få den opp straxt å sjekke
JoaLars Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Skrevet Juni 20, 2012 Hei! Okei, har lett litt nå å ser ut til at jeg fortsatt ikke finner ut hvor kjølevanne stikker av. Fylte fult på fredag, i dag er den langt under minimum. Ser akkurat stjerten i det når jeg lyser med lomme lykta... MEN, men, men men.... 2 nye ting dukka selvfølgelig opp i dag. Bakre del av AirCon Kompressoren er dekket i Olje, se bilde. Forfra: Under: Under: Bakfra: Samt slangene ut fra IC'n.. Venstre side: Høyreside: (Tørt å fint, tildels..) Ser ut til at det er pakninga på nr 7 på delefilmen her... http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AP71&mospid=47665&btnr=11_3521&hg=11&fg=40 Noen forslag til hva som kan være galt? =/
JoaLars Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Skrevet Juni 25, 2012 Ingenting på eksosen, men lurer på at det kommer fra vannpumpa? Som jeg har fotstått så sitter AC kompressoren fast i en brakett til vanpumpa!? Og at kanskje det er den som begynner å ta kveld etter som hu bruker så mye kjøleveske...!?
JoaLars Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Skrevet Januar 21, 2013 Er en stund siden jeg har skrevet noe her nå, og noen ting har jeg fått fikset mens andre ting er fortsatt ubesvart... Kjølevannslekasjen det var snakk om over, er fikset etter at jeg hadde motor havari på bilen i Juli 2012... Sto nesten 3 mnd på verksted sørpå hos forhandler, og kom ut derifra reparert for 100.000 ++... Men ting er sånn halvveis som det skal være.. Venter enda på litt jobb som skal utføres, men ikke så lett med en forhandler som bruker ca 1.år på å få til noe. Men, har i det siste hatt problemer med at når jeg starter så "hopper" den på turtallet, fra ca 500 - 1500rpm, samt at glødinga ikke fantes lengre... Skiftet til nytt gløderelé, ble bedre men fortsatt ikke helt bra.. Noen som har peiling på hva som kan være galt, nye glødeplugger eventuelt andre ting? Det andre er som dere ser over så skriver jeg at jeg vil ha bilen "ned" fremme, nå er det smått på tur, og jeg vi ha den "opp" bak Vet BMW lager noe gummi skåler til IX serien som man kan få kjøpt, men finner ikke ut om disse kan passe på 320dat.. noe sånn som dette: Noen som har erfaringer med dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå