m0lliz Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Hei! Da har jeg vært og kjøpt meg ny bil, har gått og siklet etter denne bilen i noen år. og når jeg nå fikk sjangsen så slo jeg til med en gang, bilen har rullet 90000km! litt info: -Byttet til carbon tak -haman understell -rotrex 450 presse -ac schnitzer eksos -vortex panser -vortex csl bakluke -ac schnitzer leppe og splittere -Skrudd halvbur - gs racing clutch Er så stooor fornøyd med bilen hittil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Syk bil! strøken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Denne har eg sett på nette i noen år Rå bil hadde kanskje fjerna litt av dill i front og lagd den litt mere "clean" Men uten tvil en veldig råå E46! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveddi Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 flott eksemplar. litt kult me farge osm ikke alle andre har også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 flott eksemplar. litt kult me farge osm ikke alle andre har også Helt enig.. Har ikke kjøpt den om den ikke har hatt denne fargen. Liker den veldig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Denne har eg sett på nette i noen år Rå bil hadde kanskje fjerna litt av dill i front og lagd den litt mere "clean" Men uten tvil en veldig råå E46! Som og fjerne de nederse splitterne? Den er rett og slett vanskelig og bruke med disse på, så kommer til og ta av disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Syk bil! strøken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Rå bil! Den ser litt sint ut ja ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Gleder meg til å sitte på denne til gatebil våler ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Gratulerer med hefitg bil! Ser fram til flere og bedre bilder av denne! Har du noen planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Gratulerer med hefitg bil! Ser fram til flere og bedre bilder av denne! Har du noen planer? Takk skal du ha! joda, har vel det, skal ta ut buret, bytte baklykter, og litt sånt småtterier, så blir det nye felger til neste år, og lakkering av front i vinter, pga litt steinsprut, bilen skal være 1000000%. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Gratulera med flott bil! hadde ikke hatt noe imot å eid den.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Nam nam! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 22, 2012 Forfatter Share Skrevet April 22, 2012 Gratulera med flott bil! hadde ikke hatt noe imot å eid den.. hehe har sikla etter denne i flere år, så det gjør så godt og endelig ha den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå