m0lliz Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2012 skal du ta av kompressoren? Har ingen planer om det nei:-) hvordan det? ok, kunne jo tenkes du ville selge den løst for en slant, og eventuelt leppa di skjønner, har kjøper på den nå som den er. leppa kosta 18tusen så den har jeg ikke solgt med mindre jeg har fått 11tusen for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 ok, skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 ok, skjønner Du får kjøpe heila bilen då! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 Får legge ut et lite skryte bilde, hehe. Spurte om "bmw m3" kunne legge ut bilde av bilen min på siden dems på facebook. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2012 Hei! Da har jeg vært og kjøpt meg ny bil, har gått og siklet etter denne bilen i noen år. og når jeg nå fikk sjangsen så slo jeg til med en gang, bilen har rullet 90000km! litt info: -Byttet til carbon tak -haman understell -rotrex 450 presse -ac schnitzer eksos -vortex panser -vortex csl bakluke -ac schnitzer leppe og splittere -Skrudd halvbur - gs racing clutch [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Er så stooor fornøyd med bilen hittil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet Juni 22, 2012 Share Skrevet Juni 22, 2012 Sad panda, vi fikk no drag'a;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå