Markus E30 Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Skrevet Mai 21, 2012 ja, jeg håper jo det for din del poenget mitt var bare at jeg har sett virkelig stygge fordelerlokk oppgjennom tiden, som en ikke skulle tro at fungerete, men som faktisk fungerte Bra du og håper det ja nei, ekke sikkert det funker. Hakke sett andre enn den på min bil så jeg har ikke peiling blir det ikke bedre kan jeg luke ut det ihvertfall
Bimmer Bridi Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 har prøvd det meste eg og, begynner snart å gi opp har prøvd å bytta coil å ingen ting skjedde, skal prøve å bytte hjerne og se om det skjer noe da håper det er fordelerlokket som er gåent på bilen din, da er det kansje håp for meg og
Markus E30 Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Skrevet Mai 24, 2012 Bytta coil og og hjerne jeg og men neei da Satser på at det gir no framgang Ja, bare å prøve alle de gode tipsa som kommer her
Markus E30 Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Skrevet Mai 24, 2012 Nope.. De hadde ikke utstyr til det på jobb -.-
gunnfire Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Har du sjekka kammsensoren? kan gjør at du ikke får gnist på pluggan. har du god over alle joringspunktane på motoren?
Bimmer Bridi Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 Ka andre jordingspunkt er det enn den på bunnpanna og kor er dei?
Markus E30 Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Skrevet Mai 25, 2012 Kamsensor? Har jeg sånn? Ikke sett no jordingspunkt som mangler
Jørgen Lie Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 Du har vel ikke noe kamsensor nei.. Du har preface, så du har triggerføler på girkassa, som er montert med svinghjul som har tapp som gir signal til føleren. Men disse hadde du vel ohma og sjekka ut?
Bimmer Bridi Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 Eg har facelift. Prøvde å skifte kamsensor idag men det blei ingen forskjell :/ skal prøve å kjøpe nytt fordelerlokk og coil å se. men for å sjekke eit rele f.eks bensinpompe rele'et, kan eg ikkje berre ta ein ledningsstump ifra 30 til 87a/b ?
Jørgen Lie Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 Jo, du kan "tyvkoble" med ledningsstump for å se om pumpa går da, i tilfelle releet er ødelagt
Markus E30 Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Skrevet Mai 25, 2012 Rotor å fordeler kommer til meg i.morgen ^^ får prøve det med pumpe releet og. Gjorde det samme med hovedreleet
Bimmer Bridi Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 No har eg fått gnist og fått bensin pompatil å gå Men dysene vil ikkje opne seg, noen tips? måtte bytte hjerne, bensinpompe rele og coil
Markus E30 Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Skrevet Mai 26, 2012 Bytta fordeler å rotor nå. Ingen forskjell...... Går snart i deler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå