Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 weeks later...
Skrevet
har liggende 5stk org til rs2... kan du bruke de? ble bytta ut til fordel for 500cc. str på disse vet eg ikke

Jeg trenger 6 ;) har selv hatt rs2 dyser når jeg holdt på me trimming av s4`n min..

Hvor mye ska du ha for de i tilfelle?

Skrevet

blir ikke mange kr... ligger jo bare i posen sin å hviler. ble bytta ut pga vipec sprut og oppdatering av motor. så de virka som de skulle. kan sikkert gi deg str og nr på de før vi snakker kroner... e vet ikke om det er stander ser du... edit=antar de er standar

Skrevet
blir ikke mange kr... ligger jo bare i posen sin å hviler. ble bytta ut pga vipec sprut og oppdatering av motor. så de virka som de skulle. kan sikkert gi deg str og nr på de før vi snakker kroner... e vet ikke om det er stander ser du... edit=antar de er standar

Hvis det er standar rs2 dyser med bosch nr 0280 150 984 så flower de 365cc@3bar

Men jeg mangler fortsatt en dyse ;) skal høre på vw/audi forumet om noen har 1 stk jeg kan kjøpe.. da har jeg 6 vertfall ;)

Skrevet

0-280-155-811 disse flower 360.5cc på 3 bar ifølge:http://www.fuelinjector.citymaker.com/Fuel_Injector_Flow_Rates.html

disse var det 4 av...!!

og så satt det 1 stk:0280 155 968. flower 450cc på 4 bar.

ifølge:http://www.turbopower.no/dyser.html

mulig de oppfører seg likt på 3 bar men dette vet eg ikke. ifølge gammel eier så var dette gjort på verksted. fikk igrunnen nok av den bilen...pga mye sånt.

Skrevet
Jeg har 6 S6 dyser til salgs. 301cc i følge google

Boschnr 0 280 150 951

VAGnr 034 906 031 B

Ja stemmer det å 346ccm@4bar.. Det skal kunne gå bra for min del tror jeg ;)

Hvor mye har du tenkt deg for de?

Mvh

Skrevet

Har bud på 1000 inkl frakt, så sier du det samme + frakt er de dine.

Skal sies at jeg måtte rappe noen o-ringer fra de men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...