Gå til innhold

Min F11 Carbon sort med 20" 312 Ferric Grey og Mud flaps

Share

Anbefalte innlegg

Her er litt om min aller første BMW.

2011 mod F11 525 dat M-Sport.

Har nå hatt den i min eie i 2 1/2 mnd, aldeles nydelig kjøretøy å ratte rundt i.

Fargen er dessverre Carbon sort, eneste de hadde inne av bruktbil.

Den er et marerit å holde noenlunde ren, bestemte meg veldig kjapt for og montere skvettlapper både foran og bak.

Aner meg at det er flere her inne som har delte meningen om akkurat disse flapsa.

Jeg håper og tror at bilen holder seg renere i minst 5 minutter !! kontra bil uten flaps.

s2ur7bq812w3pmkqedlp.jpg

s2ur7bq812w3pmkqedlp.jpg

5o2yu6amc9xhp7ilqszb.jpg

Hadde kun kjørt den med 17" vinterhjul når våren og sommersesongen nærmet seg.

Sommer settet som fulgte med var 19" M-Sport 351 med GoodYear RF dekk.

Fine felger, men litt mye "luft" etter min smak. Liker litt tettere felger.

Mye tenking fram og tilbake, men tok til slutt sjangsen på salg av 19"ene og bestilling av orginale 20" 312 Ferric Grey.

Aldri sett disse felgen live før, veldig spent på hvor mørke disse var i virkeligheten.

Jeg har nå fått disse på bilen og er strålende fornøyd med fargevalger.

Også veldig spent på 20" men har jo lest her inne at bilen takler dette lekende lett.

Det stemmer :D

Ingen sporing og må si at komforen er like bra som på vintersettet, bortsett fra noe mer støy. Men den var jeg klar over.

2pwak4ukwvxx6u9i9pw9.jpg

fc5um2mn81vp5z71vtyb.jpg

dm0uzr86egpfggr3m8fm.jpg

hcyoae1xutqbqt3a4dba.jpg

m5w23fpf96ule9uqpfdf.jpg

Michelin PS2 245/35 foran og Michelin super sport 275/30 bak.

Fikk bare tatt noen bilder mens jeg sto i carporten og gnikket litt på fronten, kom selvfølgelig en regnskur som gjorde at jeg ikke rullet den ut for bedre bilder av hele bilen.

Får ta bedre bilder senere.

Slenger på en takk til alle her inne som deler på sin erfaring, uvurderlig hjelp for en som ikke er bevandret i BMW verdenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikket litt på den tråden angående merking tidligere.

Nå har jeg PS2 foran og PSS bak.

Kjøpte mine på dekk online, ønsket PS2 både foran og bak men de hadde ikke disse i 275/30, derfor to forskjellige .

Om du går på dekk online og ser på 245/35x20 så har de to utgaver, den ene er merket som det nevnes med K1, og litt dyrere.

Om du ser på 275/30 så er disse merket med UHP, lurer på vilket bilmerke disse er laget til da ?

Jeg fikk en forklaring på dette for noen år siden, mener å huske at det gikk på som det sies, at de var spesial laget/klarert for et bestemt merke.

Men fikk også besked om at dette ikke hadde noen som helst betydning for vilken bil jeg satte de på.

Mine virker godt både foran og bak :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får aldri nok av bilder av slik flott bil :D

Likte de felgene i ferric grå. Har selv tidligere hatt bil i Carbon sort og vet hvilket mareritt den er og holde pen i lakken.

Hva med noen bilder av interiøret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...