Reset Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Jeg har FK. tror det er highsport. synes kansje fjærene er litt myk til aktiv banekjøring! Har kun fått testet den en gang på bane i mitt eie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Jeg har 45mm fjærbein. Hvor mye som skal til for å bygge om til 51mm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Da skaffer du deg bare et sett med 51 mm fjærbein, de passer direkte. Det er diameteren på beinet som er angitt i mm, så du kan ikke bygge om. Jeg kjører med FK Königsport på min E30, og er i og for seg fornøyd. Litt mykt til banekjøring med R-dekk, men ok for en amatør som meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Tror det blir kw eller h&r på meg fra koed, eller er det andre sier som er bedre?, å hva går lavest?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Mai 6, 2013 Share Skrevet Mai 6, 2013 Bumper denne litt jeg, noen som har erfaring med H&R monotube-coilover til E30? F.eks: http://www.partsandretards.no/senkesett ... r-monotube Bilen blir et kompromiss mellom bane/vei, vil prøve å få godkjent mest mulig i vognkortet, så TÜV er et "krav". Noen andre tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå