q1337 Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Da er "grombilen" bestilt! Det ble en hvit M550dX som ventes levert i juni/juli. Gleder meg stort, og det skal bli godt å komme "ned på bakken" igjen, etter å ha kjørt Q7 noen år. Spent på hvor godt den egentlig går, og veldig spent på hvordan lyden i denne er, ihvertfall på utsiden. Moro blir det nok uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KireS Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Dæven Bra det er noen som satser, utrolig rå bil du har bestillt det, gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Tøøft! Har du noen flere detaljer å dele? Sedan, stasjonsvogn? Farge? Utstyr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Takk for det! Det er en sedan, utstyr står nedenfor: -Alpinhvit - BMW Individual finstrukturert merinoskinn med utøket omfang Silk grey/Black - LM Felg Dobbelteke 434M RTF 20" - BMW Individual interior trim piano finish black - M Sportspakke - Auto start stop funktion - Brake Energy Regeneration - EDC - Dynamic Drive - Oppvarmbart ratt - Runflat dekk - Sport Automat - Adaptive Drive - Alarm - Automatisk baklukebetjening - Comfort Access - Soft Close Automatikk - Klimakomfortfrontrute - Tilhengerfeste - Ryggekamera - Soltak i glass - Solgardin for bakvindu, elektrisk - Solgardiner bak - Varseltrekant og førstehjelpssett - Aut. avblendbare innv. og utv. speil - Komfortseter foran - Skipose - Gjennomlastingssystem - Korsryggstøtte foran - Oppvarmbare forseter - BMW individual instrumentpanel i skinn zogen - Klimaautomatikk med fire soner - ECO pro - Atmosfærebelysning - Lyktespylersystem - Park Distance Control - Xenon - Adaptive kjørelys - Ekstra 12-uttak - Fjernlysassistent - Lane Change Warning - Adaptive cruise control med Stop&Go - Navigasjonssystem Professional - Head Up Display - Internet - BMW Online information - DAB+ Radio - HIFI system Professional - Utvidet tilkoblingsmulighet for iPhone og mobiltlf. med MP3-funksjon. - Utøket tilkobling mobile enheter - BMW Apps - Traffic information - BMW Night Vision med persongjenkjenning - Instrumentkluster med utøket innhold - M sportsratt i skinn - M Aerodynamikkpakke - M hekkspoiler - M Individual shadow line høyglans - Individual antrasitt taktrekk - Speed limit information - Vinterhjul enda ikke bestilt, men blir mest sannsynlig originale 19" BMW felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Noen har mere penger enn andre skjønner jeg Grattis med flott bil og en bra utstyrsliste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Dæven døtte! Grattis mann! Artig at folk kjøper sånne biler! Forventer bilder såfort den er levert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Nesten-M5? Grattis!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 damn!! nå er du ikke aleine om å vente på å sen hvordan den ser ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Gratulerer med drømmebilen!! Gleder meg til å se og høre mer om denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Skal sørge for å få ut bilder etter at bilen blir levert Er litt usikker på om jeg bør vente til å få bilen levert i juli, siden jeg da vil få 2013 modell, usikker på om det blir gjort noen endringer fra 2012 til 2012 modellene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Hadde ventet å fått 2013 modell helt klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Får se an.. De skulle sjekke opp om det var noen forskjeller på 12/13 modellen. Det er jo små-vondt å vente.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Jo jo, men fresht å ha 2013 model da, er jo ikke SÅ lenge til... Anyways, du får se ann vettu Legg ut bilder ASAP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 F10 blir jo av mange omtalt som verdens beste bil og den motor/gir/driv-kombinasjonen du har valgt er jo intet annet enn perfekt. Gratulerer med verdens beste bruksbil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
q1337 Skrevet April 24, 2012 Forfatter Share Skrevet April 24, 2012 Hehe.. Takk for det! Blir spennende å se! Jeg skal sørge for bilder når den ankommer Noen som er gira på en meget pent brukt Q7? Blir spennende med 5-serie, har kun prøvd en av disse, og det var 523 med en gang nye F10 kom, da ble jeg ikke veldig imponert, men satser på at dette er et par knepp opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå