oskar Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Har en 318is med m44b19 motor der det er en lekkasje på syllinder som vi fann ut etter diagnose. Verkstedet tror det er en brendt syllinder, hva må gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Ta bilen med deg hjem og plukk av toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommi706 Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 en pumpe kanne med vann som du sprøyter inn i innsuget mens du holder bilen på litt turtall kan gjøre underverker, ellers så er det som Håskjold sier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet April 24, 2012 Share Skrevet April 24, 2012 Se i sylinderen med kamera eller ta av toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oskar Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 en pumpe kanne med vann som du sprøyter inn i innsuget mens du holder bilen på litt turtall kan gjøre underverker, ellers så er det som Håskjold sier.. har ikke mulighet for å holde den på turtal da den dævver når jeg gir gass. Dette kan vel skyldes at en rekke følere er ødelagt samt lekasje ved lambdasonde?(ivertfall sa diagnosen så) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommi706 Skrevet April 25, 2012 Share Skrevet April 25, 2012 jeg vet hvertfall at jeg hadde sjekka litt rundt og fiksa det som du kan gjøre selv og se om du får noen andre utfall før jeg jeg hadde rivd av toppen, for og finne ut om en syl lekker er bare og ta en komp test og se om det er likt trykk på alle syl. Billig og lite jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oskar Skrevet April 25, 2012 Forfatter Share Skrevet April 25, 2012 har tatt diagnose, og de fann ut at det var lekasje på syll 1. Fann også ut: Eksoslekasje ved lambdasonde Luftmassesensor deffekt Kamvinkelsensor deffekt Innsugningsluftsensor viser feil Injektor deffekt Er på god tur til å ta av topp no, hva bør jeg se etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå