Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har da min e39 touring med noen stygge bulker i sideskjørt på førerside ( hvordan forrige eier klarte dette vet jeg ikke :( ) og jeg lurer på om dette er en enkel jobb å bytte?

Kan ikke si at jeg har sett noen skruer, men så har jeg ikke sett så nøye etter heller :P

Skrevet
E39 har ikke sideskjørt originalt ihvertfall. Det kalles for kanal.

:applause:

Og det vil nok lønne seg å rett opp og lakkere kanalen kontra å bytte den.

Skrevet

Er det stål, så er det kanalen. Er det plast eller glassfiber, så er det skjørt;-) Ikke nødvendigvis skruer på skjørt heller da de også kan være limt fast. Mest sannsynlig kanalen hos deg, hvis det er bulk. Enkleste ville kanskje vært å montere skjørt og dekke til skaden....Smaksak.....

Skrevet
Det enkleste vil kanskje være å heller montere skjørt, så dekker du til skaden;-) smaksak.....

Vis meg gjerne ett sett sideskjørt til E39 som ikke ser ut som om fast and the furious skaperne og chop shop london har utviklet.. :P

Skrevet
Det enkleste vil kanskje være å heller montere skjørt, så dekker du til skaden;-) smaksak.....

Vis meg gjerne ett sett sideskjørt til E39 som ikke ser ut som om fast and the furious skaperne og chop shop london har utviklet.. :P

Sikkert aktuell problemstilling dette, for E39, aldri eid en selv, men uansett finnes det universale skjørt fra bl.a Evolution som er ganske greie og ikke så speisa, som passer fint på E39. Men som sagt, smakssak;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...