Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Tiden har kommet for å snart få på noe ny lakk på E38'n min.. Jeg er selv lakkerer og utfører alt av sliping og lakk selv.

Bilen er en 740ia 1997 modell som skal få facelift, det er sandbeige interiør, og vil gjerne ha en farge som passer godt til interiøret, bilen skal få Alpina felger og Alpina leppe forran, sota ruter rundtom, coilovers og Eisenmann eksos.

Farger jeg har tenkt på er bla. bilens orginal farge, Oxfordgrønn men vil kanskje ha en forandring selvom denne fargen kler bilen godt. Har også tenkt på farger som Alpina blå fargene eller en av svart fargene. Men jeg er usikker på hvilken farge som vil kle bilen best så derfor tenkte jeg å lage en liten tråd om dette slik at jeg kan få litt innspill ifra andre. :-)

Jeg holder selv en knapp på en av svartfargene til BMW da jeg ble frelst av dette bildet..!31124610092_large.jpg

Dette er heller ikke feil.. bmw_740ia_04.JPG

Håper på masse gode innspill :-)

Skrevet

har du fått sjekka opp hivlken forskjem jeg skal kjøpe? :D har bytta til facelift lykter nå, så det er sånt fint åpen rom under blinklysa :P hehe

Lars Morten

Skrevet

Svart E38 = :applause:

Evt. en flott rødfarge om du vil velge noe utradisjonelt :wink: Oxfordgrønn er liksom litt vel vanlig.

Skrevet

Skulle ønske jeg var lakkerer av og til og ja!!

Jeg synes oxfordgrønn er en veldig fin farge på e38. Den forrige bilen min var det har. Mn det er jo alltids tøft med sort e38 da. Jeg har cossmos sort.

ellers er jo orientblå flott. Biarriz blå også. imolarød synes jeg er litt fett og men blir jo feil til beige kanskje.

Skrevet

Så en rød E38 her om dagen, muligens brilliantrot? (spotta i ålesund), og det var et syn av de sjeldne. E38 kledde hvertfall en enkel rødfarge veldig godt!

Noe lignende

attachment.php?attachmentid=396170&stc=1&d=1276263413

Skrevet
Så en rød E38 her om dagen, muligens brilliantrot? (spotta i ålesund), og det var et syn av de sjeldne. E38 kledde hvertfall en enkel rødfarge veldig godt!

Mulig det var den 728i`n som stod til salgs i Molde for en tid tilbake? Var hvertfall facelift front, og samme type felger på den som på bildet her. Angrer litt på at jeg ikke byttet bil den gangen, for den så tøff ut. Ritignok med sort interiør da.

Skrevet

Stemmer at den jeg så hadde double-spoke felger, eller hva de nå heter. Flott bil i forbifarten, og ikke minst en flott farge på den!

Skrevet

Hva med carbonschwartz? Den er sort, men mørk blå metallic i sola;) Trur den kunne blitt en innterier med oppsettet du skal ha (Maffigt stuk som svenskene sier)

Skrevet
Skulle ønske jeg var lakkerer av og til og ja!!

Jeg synes oxfordgrønn er en veldig fin farge på e38. Den forrige bilen min var det har. Mn det er jo alltids tøft med sort e38 da. Jeg har cossmos sort.

ellers er jo orientblå flott. Biarriz blå også. imolarød synes jeg er litt fett og men blir jo feil til beige kanskje.

Greit å være lakkerer når det kommer til dette ja, hehe :-D

Cosmos svart. er denne ren svart eller noe effekt i den? Oxfordgrønn er fin, men den blir så fort "kjedelig".

Jeg ville valgt alpina blau II. Det er en av di fineste fargene jeg vet om :D

Det er en nydelig farge, men føler det kræsjer litt imot interiøret da..?

Hva med carbonschwartz? Den er sort, men mørk blå metallic i sola;) Trur den kunne blitt en innterier med oppsettet du skal ha (Maffigt stuk som svenskene sier)

Carbonschwartz er en fin farge med en fin effekt, har tenkt litt på denne fargen og kanskje tilsette litt mer effekt i lakken når jeg skal lakkere for å krydre opp litt.. :-)

Svart er en farge som stort sett kler alle farger.. :-)

Skrevet

Er vel kansje bare de helt lyse fargene, sånn som hvit, grå champagne osv., som ikke passer til beige interiør.

Jeg har selv blå bil og beige interiør, og synes den kombinasjonen er veldig grei. Interiøret har riktig nok fått mere innslag av sort, men kunne aldri tenkt meg å ha det hel sort.

Skrevet

cocmossvart er svart metallic. min E38 hadde den fargen. du har jo vært med på tur i den du muztang. var mørkt. men du husker kanskje fargen likevel..

303 er fargekoden.

Skrevet

alpina blå 2 er fin. men jeg syns svart E38 er best. gjerne helt svart uten noe effekter i.

her er bilen til en fra nederland jeg har snakka litt med. den blir alpina blå 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...