Robin L Skrevet April 30, 2012 Skrevet April 30, 2012 carbon sort er en sykt fin sortfarge ja! den skal jeg ha om jeg lakker om... synes techno violet var litt kult og jeg : P orientblå er en flott farge den og. ser sort ut i mørke, og blir nesten litt lilla av og til imola rød med sort tak jeg synes calypso rot er en flott farge på e34 da, men vet ikke hvoran den gjør seg på e38
Muztang289 Skrevet April 30, 2012 Forfatter Skrevet April 30, 2012 Er vel kansje bare de helt lyse fargene, sånn som hvit, grå champagne osv., som ikke passer til beige interiør. Jeg har selv blå bil og beige interiør, og synes den kombinasjonen er veldig grei. Interiøret har riktig nok fått mere innslag av sort, men kunne aldri tenkt meg å ha det hel sort. Det stemmer det du sier der.. Alpina fargen er ikke så ille som jeg trodde mot interiøret når jeg så bilder av bilen din nå.. Det er en nydelig farge, men føler meg litt mer tiltrukket av en svart eller mørk farge da dette generelt er mer elegante farger som vil passe perfekt på en E38 da det oser av eleganse lang vei.. Dette er nå min mening om det =D cocmossvart er svart metallic. min E38 hadde den fargen. du har jo vært med på tur i den du muztang. var mørkt. men du husker kanskje fargen likevel..303 er fargekoden. Husker at bilen var svart, men så ikke så nøye på fargen for jeg var litt små forelsket i bilen der og da.. alpina blå 2 er fin. men jeg syns svart E38 er best. gjerne helt svart uten noe effekter i.her er bilen til en fra nederland jeg har snakka litt med. den blir alpina blå 2 Har sett et par ganger på den video'n, hehe =D Som sagt, begge Alpina fargene kler E38 nydelig, men er enig med deg om det med at svart er en farge som passer E38 bedre.. Hadde gått for calypsorot eller schwarz metallic Rød E38 er helt greit, ser tøft ut og slikt men føler det blir feil til en slik bil, vet ikke hvorfor men.. =/ Tror det bli en svart farge til slutt. Carbonschwarz metallic.Nydelig i sollys Denne fargen er nydelig, har ikke sett nøye på denne i virkligheten men tenkte å ta med den ene skjermen min på jobben for å lakkere den for å bare få se hvordan fargen ser ut.. E38 tror jeg virkelig kler denne godt! carbon sort er en sykt fin sortfarge ja! den skal jeg ha om jeg lakker om... synes techno violet var litt kult og jeg : P orientblå er en flott farge den og. ser sort ut i mørke, og blir nesten litt lilla av og til imola rød med sort tak jeg synes calypso rot er en flott farge på e34 da, men vet ikke hvoran den gjør seg på e38 Helt enig med Carbonsvart! Føler orientblå er en farge som går igjen så ofte på BMW, hvertfall dem jeg ser i Oslo området så føler det er en "utgått" farge når det er så mange av dem.. Som sagt, føler rød farger ikke hører hjemme på en E38, kler feks en E39 M5 feks mye bedre da det blir et tøft stuk med en slik farge..
Jokkke Skrevet April 30, 2012 Skrevet April 30, 2012 Syns du skulle satset på carbonsort! Min far har E60 525dA med den fargen, og sandbeige interiør, en helt nydelig fargekombo..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå