ronnyskretting Skrevet April 26, 2012 Share Skrevet April 26, 2012 Er det eksosen fra 3,0 eller 3,2 som passer på motoren min M52b28? Tenker da fra motor og helt ut bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Ingen som vet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 dette skal vell passe fra begge deler om jeg ikke tar feil regner med det er E36 du har også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Okei, takker. Er det en av eksosanlegga som gir mer effekt? Er en e36 ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 vet ikke hvor mye effekt man vil få, men tipper at 3.2 er den beste, men kan være smart å få tak i euro spec. eksos istedenfor USA spec. i USA er det kun 280hk tror jeg, i M3 3.2 pga eksosen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Takker igjen for info. Er greit å vite:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 vet ikke hvor mye effekt man vil få, men tipper at 3.2 er den beste, men kan være smart å få tak i euro spec. eksos istedenfor USA spec. i USA er det kun 280hk tror jeg, i M3 3.2 pga eksosen Tja... Hovedforskjellen er vel egentlig to vidt forskjellige motorer men Og det er 240hk i US versjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Ja, er vel kammene fra 240 hk motoren man også kan bruke i M52b28 som kvasse kammer. Stemmer ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Det er fult mulig det vil funke.. Men det mest populære er vel å bytte til 325 innsug og større gasspjeld + chip. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Ja, er vel kammene fra 240 hk motoren man også kan bruke i M52b28 som kvasse kammer. Stemmer ikke det? Stemmer det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Jo, men i tillegg til 325 innsug og chip vet jeg at det er vanlig og putte nedi US M3 kammer og effekten vil da øke enda litt til og det er det som er planen min. Men i tillegg vil jeg ha på M3 eksos fordi den også vil være med å hjelpe litt. Måtte derfor vite om både 3.0 og 3.2 eksosen passer rett på min 2.8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Vil m3 eksos ha noe for seg på min m52b28 som har m50insug, porta spjell og sebring anlegg? Sent from my GT-I9100 using Xparent Blue Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Har aldri prøvd det ut selv, men har lest meg til at det skal kunne yte litt mer så det kan være verdt et forsøk håper jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå