NBCustom Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Hei, jeg er på jakt etter et bilde av en nyere 3-serie til en nettartikkel som skal brukes i en hovedoppgave. Saken går ut på at BMW 3-serie scorer meget bra i forhold til deres erkefiender når det gjelder holdbarhet. Jeg skal bruke et bilde av en nyere BMW med en dertilhørende bildetekst som sier at BMW 3-serie slår konkurrentene på holdbarhet i følge britisk pålitelighetsstatistikk. Hvis du har en link eller et bilde du kan låne bort, så setter jeg pris på det. Bare sleng opp bildet her evt på PM. Fotografen blir selvsagt vedkommende som har tatt bildet På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Litt dårlig kvalitet på bildene men du er hvertfall hjulpet. Håkon Madsen er fotograf. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet April 27, 2012 Share Skrevet April 27, 2012 Er eier av begge disse modellene så bilder kan man være behjelpelige med, samt å gå god for kvaliteten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 27, 2012 Forfatter Share Skrevet April 27, 2012 Takker for hjelpa gutter! Bruker det øverste Håkon;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Kan bruke min eventuelt =D Ligger masse bilder på prosjekttråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå