jt525 Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Nettopp kjøpt meg min første bmw etter å kun kjørt opel:p E39 525 dat 2002 stv Samtidig lurer jeg på hvilken felg dim jeg kan kjøre uten at de Ser helt mongo firhjulstrekk høyde ut da jeg ikke har planer om å senke den dette året iallefall. Hva blir best med 18"eller 19"på orginal høyde ? håper på svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Gratulerer med ny bil! Jeg har M fjører foran og kjører på 235/40/18, det ser ok ut. Tror kanskje 19 blir litt rart mht luft mellom dekk å hjulbue. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 småmisunnerlig gitt! skulle gjerne hatt kloa i en slik en selv! Grattis med lekker bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 Må forresten si at det er en nydelig blåfarge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jt525 Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 Tusen takk:) meget fornøyd med fargen ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå