Gå til innhold

BMW E46 320d | Less is more SOLGT

Olaa1
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjenner jeg har lyst på E36 coupe med sekser nå.. Noen som kanskje vil kjøpe bilen ? :D

vet ikke om e36 er det beste kjøpet, med tanke på kjøreferdigheter og slikt, hadde en kompis som har hatt en hau med bmwer, e46, e90, e60/61, f11 også kjøpte han en e36 som nr. 2 bil, å han sa at den kunne ikke sammenlignes med e46 i kompakthet. men e36 er helt klart en rå bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser bra ut med senk;) hvor mye har du senket den fremme? Måtte du valse noe når du satt spacere på?

Er sikkert senket 9 cm foran. Har ikke valset enda, men trenger å valse bake. Subber når den er tungt lastet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg har lyst på E36 coupe med sekser nå.. Noen som kanskje vil kjøpe bilen ? :D

vet ikke om e36 er det beste kjøpet, med tanke på kjøreferdigheter og slikt, hadde en kompis som har hatt en hau med bmwer, e46, e90, e60/61, f11 også kjøpte han en e36 som nr. 2 bil, å han sa at den kunne ikke sammenlignes med e46 i kompakthet. men e36 er helt klart en rå bil!

E46 er en helt annen bil, mye mer kompakt og komfortabel (riktig nok uten senk..). Jeg ser på det som to forskjellige biler. E46 er helt klart en bedre bil, men syns E36 er morsommere, litt mere lyder av motor og litt mer gokartfølelse. Er jo enda ung, så må jo ha upraktisk bil mens jeg enda kan :D

Ser ut som om at jeg skal i Garden i Januar, så blir nok ikke ny bil i år :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har en på lager inne på tverlandet til deg ;) Listene ble bra :applause:

Må jo legge denne ut for salg først.. kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...