M-tech02 Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 ser bra ut med senk;) hvor mye har du senket den fremme? Måtte du valse noe når du satt spacere på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Kjenner jeg har lyst på E36 coupe med sekser nå.. Noen som kanskje vil kjøpe bilen ? vet ikke om e36 er det beste kjøpet, med tanke på kjøreferdigheter og slikt, hadde en kompis som har hatt en hau med bmwer, e46, e90, e60/61, f11 også kjøpte han en e36 som nr. 2 bil, å han sa at den kunne ikke sammenlignes med e46 i kompakthet. men e36 er helt klart en rå bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaa1 Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 ser bra ut med senk;) hvor mye har du senket den fremme? Måtte du valse noe når du satt spacere på? Er sikkert senket 9 cm foran. Har ikke valset enda, men trenger å valse bake. Subber når den er tungt lastet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaa1 Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Kjenner jeg har lyst på E36 coupe med sekser nå.. Noen som kanskje vil kjøpe bilen ? vet ikke om e36 er det beste kjøpet, med tanke på kjøreferdigheter og slikt, hadde en kompis som har hatt en hau med bmwer, e46, e90, e60/61, f11 også kjøpte han en e36 som nr. 2 bil, å han sa at den kunne ikke sammenlignes med e46 i kompakthet. men e36 er helt klart en rå bil! E46 er en helt annen bil, mye mer kompakt og komfortabel (riktig nok uten senk..). Jeg ser på det som to forskjellige biler. E46 er helt klart en bedre bil, men syns E36 er morsommere, litt mere lyder av motor og litt mer gokartfølelse. Er jo enda ung, så må jo ha upraktisk bil mens jeg enda kan Ser ut som om at jeg skal i Garden i Januar, så blir nok ikke ny bil i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Jeg gikk fra E46 320cd til E36 328i coupe og angrer ikke et sekund Mye morsommere bil å kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Ja vil tro det er en morsommere bil, å ikke minst en fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaa1 Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Skaffa meg StanceWorks logo i frontruta! Endra også tittel på tråden... ! Mobilbilder.... Har fått interiørlistene lakkert i svart blank, ble nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 Kjenner jeg har lyst på E36 coupe med sekser nå.. Noen som kanskje vil kjøpe bilen ? Har en på lager inne på tverlandet til deg Listene ble bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaa1 Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Kjenner jeg har lyst på E36 coupe med sekser nå.. Noen som kanskje vil kjøpe bilen ? Har en på lager inne på tverlandet til deg Listene ble bra Må jo legge denne ut for salg først.. kanskje.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juni 17, 2012 Share Skrevet Juni 17, 2012 vi begynne å bli nån bmwa i stanceworks crewe i bodø Bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 vi begynne å bli nån bmwa i stanceworks crewe i bodø Bra! Har fått klistermærket mitt i framsete iallefall... Du som har den e90'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 Absolutt en fin bil, men "less is more" må være et relativt begrep... dette er mindre av alt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juni 18, 2012 Share Skrevet Juni 18, 2012 vi begynne å bli nån bmwa i stanceworks crewe i bodø Bra! Har fått klistermærket mitt i framsete iallefall... Du som har den e90'n? ja har en e90 ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 19, 2012 Share Skrevet Juni 19, 2012 vi begynne å bli nån bmwa i stanceworks crewe i bodø Bra! Har fått klistermærket mitt i framsete iallefall... Du som har den e90'n? ja har en e90 ja. Flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danieltosbotn Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Fin bil Ola! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå