Bmw_325i_ Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 lurer litt på hva dere bruker av plugger. Kjører med bosch super 4 wr78 nå. Dem er rimelig ferdige! Hehe. Igrunn alltid brukt NGK plugger, å ska ha det igjen nå. Men Åssen egner en bcpr7es seg tru? På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 NGK bpr7es er fine. (bcpr7es er til m50) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 lurer på det samme til mitt kompressor oppsett.... m50b20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 NGK bpr7es er fine. (bcpr7es er til m50) da skal jeg se om jeg får bestilt noen sånne men åpning på de er rundt 1.1 orginalt vel? Fordel og kanskje dra ned gapet til 0.8. Husker dette tidligere på turbomotorer at jeg fikk problemer med org gap på de pluggene der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet April 30, 2012 Share Skrevet April 30, 2012 lurer på det samme til mitt kompressor oppsett.... m50b20 bcpr7es NGK bpr7es er fine. (bcpr7es er til m50) da skal jeg se om jeg får bestilt noen sånne men åpning på de er rundt 1.1 orginalt vel? Fordel og kanskje dra ned gapet til 0.8. Husker dette tidligere på turbomotorer at jeg fikk problemer med org gap på de pluggene der. Spørs hvor bra tenningsanlegg du har. Blåser du ut gnisten reduserer du gapet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325i_ Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 det som skjer nå. Men dem som står i nå har levd ett langt og hardt liv takk for gode råd og tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 Bumper og stjeler denne litt Hva er forskjellen på de forskjellige pluggene jeg får opp her? http://search.eim.ebay.no/?ev=&elc=3&kw ... r7es+&ect= Tenker på f.eks bcpr7es(1095) og bcpr7es-11(3330) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 -11 er en kode for "åpningen" (1,1mm) på pluggen. Fint skjema her: http://ngksparkplugs.com/docs/tech/desi ... _plugs.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 -11 er en kode for "åpningen" (1,1mm) på pluggen. Fint skjema her: http://ngksparkplugs.com/docs/tech/desi ... _plugs.pdf Hva har det å si for egenskapene til pluggen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå