Raymond86 Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erq Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 har samme feil i min, håper noen har vært borti dette før og fant feilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk8 Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Er de 3 ledningene i kontakten under dashbordet ved hjernen koblet til? Den svarte er turtall,den grønne styrestrøm til hjernen og siste er forbruk. noen som vet hvor jeg skal koble til den svarte og den siste for å få turteller og forbruksmåler til å funke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terminator Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 mener nr 9 i motorstikk er turteller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atlee Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 mener nr 9 i motorstikk er turteller. Motorstikk er det den runde store kontakta på torpedovegg v/sikringsboks? I så fall så er det ingen pinner i nr 9 på min. Hverken på bil nett eller motornett.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 pinne 9 eksisterer bare på facelift. Turteller er den svarte ledningen i 3-pin kontakten i hanskerommet. Usikker på hvor den henter signal fra, men trolig fra coil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terminator Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 prøv nr 7 på motorstikk ved sikringsboks, inn på svart ledning ved hanskerom, visst ikke er det vel minus fra coil og inn pa den svarte for og få turteller .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk8 Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 hmf..... ingen respons fra både 7 i stikk eller minus fra coil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk8 Skrevet Juni 6, 2012 Share Skrevet Juni 6, 2012 noe annet jeg kan prøve? kjekt me turteller da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atlee Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 prøv nr 7 på motorstikk ved sikringsboks, inn på svart ledning ved hanskerom, visst ikke er det vel minus fra coil og inn pa den svarte for og få turteller .. Skal teste dette i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk8 Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 hva ble resultatet atlee? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terminator Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 dette er et vanlig problem. søk : turteller virker ikke e30 . her inne på forumet. kansje du kan få noen flere tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sk8 Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 har søkt mye, og prøvd mange av forslagene men ingen virker:( turteller virka før motorbytte, og det er bare snakk om noen dager før d var oppstart. noen i området som kunne sitt på det? kommer gjerne innom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
atlee Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 hva ble resultatet atlee? Dette funket ikke på min.... Hvis noen finner en løsning så håper jeg de kan legge den ut i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oilsen Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 Har samme problem selv.. Bumper denne litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå