Gå til innhold

Min e90 getn low.. oppdatering side 6 coilovers++

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 156
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vet egentlig ikke selv hvor mye det er.

men bakfanger, bagasjeluke er pløyd, sida på bilen der med tanklokket hjulbuen opp igjennom mot c-stolpen er nokså krøld. inn i bagasjerommet osv. selvfølgelig er jo lykta knust og da.

om fronten, side eller felger har får en smell/riper har jeg ikke fått sett på, var rimelig mørkt. skal ut på takst snart.

var bra jeg ikke leverte bakfangeren til lakkering sist uke værtfall :P

får se hva som skjer egentlig. burde vell kanskje kjøpe en bil som ikke er så lett på å slenge med ræva, men kommer til å kjede meg ihjel med en audi elns..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir skikkelige dekk nå ja! måtte viss lære på den harde måten...

Men vurderer sterkt å handle noe som ikke vil slenge på raua(fwd/4wd). Får å ha i et års tid til jeg er noe mer erfaren på veien. Har hatt alt for mye skader på kun litt over et år.

Fått meg en F20 116D leiebil nå da, var faktisk veldig kjekk bil. Klarer fortsatt ikke helt utsende på dem men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Kjipt med bilen din, men å si du må ha noe som er vanskeligere å slenge med rompa med skjønner jeg ikke. Du har en 320i som ikke er spesielt sprek. Så du må ha noen elendige dekk dersom du til stadighet slenger med rompa. Jeg har hatt betraktelig sprekere biler enn den du har og aldri hatt problemer med det du nevner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...