matsi Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Det blir nok endel strekk på 215 dekk på 8,5". Men kan jo funke bra med senk og spacere da;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 tenker det blir jom coilovers skrudd rimelig godt ned. skal ha et35, mye spacing tror du trengs da? kanskje bedre gå får 225 dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Jeg har 8,5" et 35 på 20" på min har spacere ut 8mm, dog med 245 dekk. Kanskje 8-10mm spacere blir bra. Tenker 225 bli veldig bra, med mindre du er ute etter strekk. Får jo litt strekk med 225 også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Jeg gikk for Nankang. Så langt helt ok. Jeg kjøpte Sunny dekk til E46en jeg hadde. Styr unna! De var jo ikke runde en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 blir nok nankang ja. vurderte sunny og pga prisen, men skal styre vekk fra det da blir 215/35R19 da. vil ha litt strekk så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 7, 2012 Share Skrevet Juni 7, 2012 Blir nok knall:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 YES endelig eksamen ferdig og ferdig med skole (snart) siden jeg fikk lappen har det vært tørt omtrent hver dag så klarte å snurre rundt midt i rushen med rundkjøringa ved kvadrat i dag(for dem som er lokalkjent) lite flaut, haha. er vandt med å satse sladd på tørr asfalt nå, så ble smule overkill på våt ja noen som vet ca hvor lang tid det tar før dekkene kommer ifra dekkonline? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 hmm virker snålt. er vell forrige eier som har fått stillt dette opp pga han har fått tatt servicene på annen plass enn merkeverksted elns? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 men må bytte bremser foran nå værtfall på bilen. håper virkelig det bare er klossene som er ferdige. vil tro det. piper som bare det fra computeren men skraper nå iaf ikke, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Se der ja. Så var det bare lakrisen igjen. bestilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 ja bestilte samtidig som felgene. i følge tracking greiene er dem i oslo nå. håpe det ikke går så alt får lenge før dem er i hus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Da er de nok rett rundt hjørnet. Hvilke ble det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 ble ns2 215/35R19 onkelen til en kompis driver dekkmegler1 eller noe i den duren, så håper han gidder legge om for meg. er vell ikke alle firma som legger om med strekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Ok. Ikke alle firma kommer med en fornuftig pris på omlegg hvis du kommer med dekk og felg som ikke er kjøpt av dem.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 Ja er klar over det. Billigste jeg har funnet så langt er 200 pr dekk. Hvor legger du om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå