325ixturbo Skrevet Mai 1, 2012 Skrevet Mai 1, 2012 Hei og hopp lenge siden jeg har vært her nå, men jeg har litt lyst å blende egr ventilen på bilen min det er jo en skjøt i framkant av motoren der, får jeg feilmelding om jeg blender denne ? noen som har gjort det ? tips motas med takk, og med det samme går det bra og chippe denne siden den har steptronic ?
Otis Skrevet Mai 2, 2012 Skrevet Mai 2, 2012 Har du 150hk så får du feilmelding, men har du 136 hk så er det bare å kjøre på. Har ikke noe å si at du har automatgir, tuning er greit uansett.
325ixturbo Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Skrevet Mai 2, 2012 har 136 hk ja, hvor pleier dere å blende den og med hva ? regner med bilen har bare godt av dette ?
BMWE39turbo Skrevet Mai 2, 2012 Skrevet Mai 2, 2012 blendet den med en egr-bypass kjøpt på ebay, angrer ikkje et sekund, får vekk den j... sotinga fra motoren og innsuget Kjørt med snart 10 000 km, ikkje opplevd noke feil pga den
325ixturbo Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Skrevet Mai 2, 2012 ok hva med motor temp på vintern og slik da ?
BMWE39turbo Skrevet Mai 2, 2012 Skrevet Mai 2, 2012 Noke treigere til å få opp temperaturen, men lar stortsett bilen bli litt varm før eg kjører den uansett.
Otis Skrevet Mai 2, 2012 Skrevet Mai 2, 2012 Jeg plugget igjen den lille vakumslangen som går inn på EGR ventilen. Kostet meg ingenting Har ikke merket noe mht temperatur, men jeg har webasto da
325ixturbo Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Skrevet Mai 2, 2012 Jeg plugget igjen den lille vakumslangen som går inn på EGR ventilen. Kostet meg ingenting Har ikke merket noe mht temperatur, men jeg har webasto da ok men er det alt som trengs ? bare å blende igjen vakumslangen ?
Otis Skrevet Mai 2, 2012 Skrevet Mai 2, 2012 Ja, da er hele styringen av EGR borte. Den kan ikke bli styrt da. Blendet den igjen, da jeg ikke ville ha evt støv/rusk i vakumpumpa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå