Gå til innhold

Vegardb17's E34 520i, *Nye Hella DE, M5 interiør*

Anbefalte innlegg

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Et lite spørsmål ang styresnekka mi, har noen små hakk i spline som rattstammen skal inn på. Har lite lyst å sette i sammen for å finne ut at det ikke går, tror dere jeg får på rattstammen selv med de hakka her? Mulig å skifte splinen? tviler sterkt men.... Er M5 styresnekke ikke 520 snekke.

snekke.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt tro på at det går, men er så jævlig forbanna når man står der 99% ferdig å må gjøre tripplet opp med makking.

Rattakselkrysset er vel på en måte en strammeskru på som en må løsne for å få den av. Kinda samme greia hvis en skal f.eks. flytte girpedalen på en moped. Skulle nesten hatt et rattakselkryss å prøvd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Kjøpte meg splitter nye DE lykter på koed og monterte oransje blinklys foran. fikk låne speilrefleks, ikke så sykt bra bilder, men men...

skriker etter spacere :P

BIL2.jpg

BIL3.jpg

BIL4.jpg

BIL5.jpg

BIL6.jpg

BIL9.jpg

Og litt bilder av M5 interiøret. Gjenstår å montere dørpaneler men har ikke elektriske vindusheiser enda :P

BIL8.jpg

BIL7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis som mener jeg MÅ ha gule fjernlys og grøftelys siden jeg har kjøpt meg DE-lys, hva synes folket om det? Personlig synes jeg det er mye finere orginale DE lys, var liksom derfor jeg kjøpte de, og ikke bare la film på de originale :P

[ Bilde ]

Helt enig der! Oransje blinkers og sorte hella de lykter ;)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...