Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Ja, var storfornøyd med det, fått seg en liten rens og behandling så blir det bra! Strever fortsatt mye med å søke meg fram til hvordan jeg skal koble førersetet men...

• 2 weeks later...
Skrevet

Et lite spørsmål ang styresnekka mi, har noen små hakk i spline som rattstammen skal inn på. Har lite lyst å sette i sammen for å finne ut at det ikke går, tror dere jeg får på rattstammen selv med de hakka her? Mulig å skifte splinen? tviler sterkt men.... Er M5 styresnekke ikke 520 snekke.

snekke.jpg

Skrevet

Har litt tro på at det går, men er så jævlig forbanna når man står der 99% ferdig å må gjøre tripplet opp med makking.

Rattakselkrysset er vel på en måte en strammeskru på som en må løsne for å få den av. Kinda samme greia hvis en skal f.eks. flytte girpedalen på en moped. Skulle nesten hatt et rattakselkryss å prøvd med.

• 1 month later...
Skrevet

Kjøpte meg splitter nye DE lykter på koed og monterte oransje blinklys foran. fikk låne speilrefleks, ikke så sykt bra bilder, men men...

skriker etter spacere :P

BIL2.jpg

BIL3.jpg

BIL4.jpg

BIL5.jpg

BIL6.jpg

BIL9.jpg

Og litt bilder av M5 interiøret. Gjenstår å montere dørpaneler men har ikke elektriske vindusheiser enda :P

BIL8.jpg

BIL7.jpg

Skrevet

En kompis som mener jeg MÅ ha gule fjernlys og grøftelys siden jeg har kjøpt meg DE-lys, hva synes folket om det? Personlig synes jeg det er mye finere orginale DE lys, var liksom derfor jeg kjøpte de, og ikke bare la film på de originale :P

uhappynowknut.jpg

Skrevet
En kompis som mener jeg MÅ ha gule fjernlys og grøftelys siden jeg har kjøpt meg DE-lys, hva synes folket om det? Personlig synes jeg det er mye finere orginale DE lys, var liksom derfor jeg kjøpte de, og ikke bare la film på de originale :P

[ Bilde ]

Helt enig der! Oransje blinkers og sorte hella de lykter ;)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrevet

Hehe, var det jeg håpte, var btw knut som sa jeg MÅTTE ha Gule fjernlys :D

Spacere blir neste lønning, uheldigvis med vinterhjul, men er ikke smaleste vinterhjula heller :P Blir 16" Borbet A 16x7,5 og 16x9 med 205/55-16 og 225/50-16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...