Gå til innhold

Vegardb17's E34 520i, *Nye Hella DE, M5 interiør*

Anbefalte innlegg

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke sot altså? Personlig synes jeg det såg jævlig rått ut på bildet. Når jeg ser fronten på en E34 med DE lykter vil jeg liksom kun se den refleksjonen i fjernlyset hvis du skjønner, synes den lyser opp litt for mye den oransje, men blir likavel for grått med vanlige sotblinkers, hadde jeg hatt Org lykter hadde de nok fått være usota oransje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kanskje litt change of plans her, skal muligens kjøpe meg enda en E34. Grunnen til det at den har ganske mange gode deler. Han som har den skal ta interiøret og de-lyktene fra den, resten sku jeg få med

kan nevne deler som:

Mtech styling

M20B25 m kvasskam

M5 Sperre

Stor kjørecomputer (også i speedometeret)

4 elektriske ruter

Lite rust, kun såvidt på jekkfeste og tanklokk (ikke synlig

Lilla farge, minner om daytona violet

TAKLUKE!!!!!

Godkjent senka og godkjent med 10x18 i vognkort :D

++++

Eneste som er at den må på eu å få fikset noe småfeil og noe mindre småplukk.

Blir da å flytte over interiøret mitt, felgene og BC Racing fjørbeina etter at den er EU godkjent og en del plastreperasjoner og lakkering så er bilen fin, skulle gjerne hatt en bedre motor da men, er ikke så begeistra for M20

Har ikke bilde, men er SC registrert og gått i Ørsta i årevis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa, er også litt småshabby.

Det som må gjøres er å pusse vekk litt rust på et bremserør, montere bakpotte og sku også fått skaffa nytt panser og bagasjelokk pga bulker, girkassa hyler i 1 gir. Innvendig får den mitt interiør og med litt grundig rengjøring blir det nok bra innvendig også. Får den nylakkerte fangere og fått fiksa bakfangern og montert rette lister på skjørta + chrome grill og shadowline fra bilen min så ser den bra ut utvendig.

Kunne også tatt deler fra den og satt på min, men er det at jeg vil så jævlig ha takluke, og personlig så liker jeg ganske godt fargen :) Og den litt trimma M20'en har en helt fantastisk lyd! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...