Kristiansan'årn Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 noe nytt som skjer på disse kanter eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet November 11, 2012 Forfatter Share Skrevet November 11, 2012 Tjaa, ikke så mye, har hatt på vinterhjul, ikke stort mer desverre, men tenkte jeg skulle skaffe spacere når lønninga kommer Må ha litt stance på vintern og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Få på sommer igjen!!! EDIT: Prøvde å photshoppe hvordan det blir til våren når RS+spacere blir montert, tok også å sotet de oransje blinkerene, hva tror dere om det? Laget også en ekstra en med mtech fanger, bare feil farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Blei skamrååå men ikke sot blinklysan! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 Ikke sot altså? Personlig synes jeg det såg jævlig rått ut på bildet. Når jeg ser fronten på en E34 med DE lykter vil jeg liksom kun se den refleksjonen i fjernlyset hvis du skjønner, synes den lyser opp litt for mye den oransje, men blir likavel for grått med vanlige sotblinkers, hadde jeg hatt Org lykter hadde de nok fått være usota oransje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 FET e34. Fornøyd med coiloversene eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet November 14, 2012 Forfatter Share Skrevet November 14, 2012 åååja!! Er ikke mange andre jeg kunne tenkt meg, kanskje BC racing RM type (oppned demper) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 Blir kanskje litt change of plans her, skal muligens kjøpe meg enda en E34. Grunnen til det at den har ganske mange gode deler. Han som har den skal ta interiøret og de-lyktene fra den, resten sku jeg få med kan nevne deler som: Mtech styling M20B25 m kvasskam M5 Sperre Stor kjørecomputer (også i speedometeret) 4 elektriske ruter Lite rust, kun såvidt på jekkfeste og tanklokk (ikke synlig Lilla farge, minner om daytona violet TAKLUKE!!!!! Godkjent senka og godkjent med 10x18 i vognkort ++++ Eneste som er at den må på eu å få fikset noe småfeil og noe mindre småplukk. Blir da å flytte over interiøret mitt, felgene og BC Racing fjørbeina etter at den er EU godkjent og en del plastreperasjoner og lakkering så er bilen fin, skulle gjerne hatt en bedre motor da men, er ikke så begeistra for M20 Har ikke bilde, men er SC registrert og gått i Ørsta i årevis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Oooo me like ^^ Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 er denne her: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38301003 Som dere ser, trengs kun litt lakkfiks og finere felger og bedre senk 75% sperre også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Så den men virka litt shabby :/ Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 Jaaa, er også litt småshabby. Det som må gjøres er å pusse vekk litt rust på et bremserør, montere bakpotte og sku også fått skaffa nytt panser og bagasjelokk pga bulker, girkassa hyler i 1 gir. Innvendig får den mitt interiør og med litt grundig rengjøring blir det nok bra innvendig også. Får den nylakkerte fangere og fått fiksa bakfangern og montert rette lister på skjørta + chrome grill og shadowline fra bilen min så ser den bra ut utvendig. Kunne også tatt deler fra den og satt på min, men er det at jeg vil så jævlig ha takluke, og personlig så liker jeg ganske godt fargen Og den litt trimma M20'en har en helt fantastisk lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Fet e34! Likte også løsningen med sorte DE og sota blinklys Go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Fet e34! Likte også løsningen med sorte DE og sota blinklys Go for it! +1! Jeg syns også det var utrolig gromt med original fanger jeg da. Evt kunne du jo klint på en ACSchnitzer add-on fra BSbildeler til 2000,-, det hadde kledd bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Ja, ser ikke feil ut med org fanger, men nå blir det mtech front og sideskjørt ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå